|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Som sagt det kan alltid gå fortare men han var nog inte seg, enligt mig iaf.. /// Bimmarkomanen |
|
|
Porschen skulle säkert "vinna" om den försökte. Nu verkar det trots allt gå ganska fort. Jag vet dock inte vad som imponerar mest på mig, att hänga med Porschen eller att våga köra så med en E30! Jag vet inte mycket om E30:n, säkert ingen dålig bil, men jag misstänker att Porschen är bra mycket mer pålitlig i fråga om mekanik och köregenskaper... /L |
|
| jag länkade inte filmen för att säga WOW en M3a hänger med en Carrera GT, det va mest en skön film från Nordslingan. Alla vet jo självklart att en Carrera GT drar om alla M3or med eller utan överladning 3 gånger om runt bana. | |
|
men snälla nån.. bara för att man inte "rundar" M3an med carrera gt`n så är allt åt helvette.. kanske har porsche ägaren mycket pengar å har köpt sin drömbil.. sen åker han några varv på ringen, och tycker att det är det roligaste han har gjort.. grattis till han... SO WHAT???? vad vill ni ha ut ? klassiska svenska avundsjukan! |
|
|
En carerra GT är mycket grymmare i alla kategorier än en M3 även om den skulle ha 10000hk. Porschen är en värsting rakt igenom på ett helt annat sätt än en M3. Tror heller inte att killen köpt sin carerra GT för att va världens snabbaste runt en bana utan för att det är hans dröm att få äga en sån. ///M-Power När du älskar att köra |
|
|
Men trots att Porschen är "det bästa de kan åstadkomma" så har den nog inte mycket att ge mot en Koeniggsegg runt en bana. Undrar hur fort den där M3:an går, rakt fram?! /L |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
LeoniAquila! Det beror på om man genomgått den beryktade förarutbildningen från Koenigsegg! ;-) Vi såg ju vad som hände med han i Stockholm som inte genomgått utbildningen! =) (som om det skulle ha ngn betydelse) hehe! MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
| Slog inte GTn koeniggsggen på ringen? För mig jag sett siffror på det. GTn är en riktigt kompetent bil! | |
| LeoniAquila: Porschen har iallafall tillräckligt att ge för att vara lite snabbare än Koenigsegg runt "ringen". | |
|
LeoniAquila: Enligt Wikipedia så är GT:n snabbare än Koenigsegg 7:28 - Porsche Carrera GT, 612 PS/ 1475 kg 7:32 - Pagani Zonda F, 602 PS/ 1230 kg 7.32 - Gemballa Porsche GTR 600PS/1432 kg 7:34 - Koenigsegg CCR, 806 PS/1418 kg Länk |
|
|
M635 forever, så sant :) Jag visste inte att siffrorna sade det som de nu säger. Men jag tror helt klart ändå att ägget har större potential än GT:n. Starkare, lättare. Har ju rekord hos Top Gear i alla fall, vet dock inte om GT:n är med på den listan. Undrar vad en framtida BMW Z9 kan åstadkomma i detta gäng?! /L |
|
|
där är faktiskt Koenigsegg ccx snabbare med 2 sek efter att den blivit tillfixad av Koenigsegg. Första försöket långsammare.. Länk |
|
manonegro |
Hahahaha..... vad yrar ni om!? Skulle det där vara Sakta eller Illa kört!? I Min bok så går det jävligt bra. Desstutom handlar det väl om att ha kul, inte riskera köra av, och det ser ju inte Tråkigt ut. jag skulle Aldrig förlåta mig själv om jag kvaddade bilen. Bara för att låta sig triggas av tanken "nej men gud, va fan ska killarna på forumet säga om de ser mig köra så här. Om någon kör bättre så betalar jag gärna för att ge mig körlektioner för när Jag kan köra så där så e jag väldigt nöjd. Det blir ju inte direkt Omkörda av dem de kör om. Jag tror man kör precis å fort man Kan hantera och de som går övergränsen ligger i diket viker ner solskyddet ser sig i spegeln och SKRIKER Din JÄVLA IDIOT, VARFÖR!? Med gråten i halsen, det är Precis vad jag skulle gjort. Tror de som lägger sånna pengar på en sån bil Enbart för att driva till spets på bana är Yyyyyterst få. Mest för att "knäcka" vanliga "dödliga" på vanliga vägar skulle jag säga. Visst fan är det mest sk. "kukförlängare", hahaha min växer i alla fall varje gång jag kör min haha... |
| Jag blev inte imponerad av föraren i M3'an. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.