|
|
|
|---|---|
|
Har det smått legendariska felet med vibrationer i ratt/framvagn i 90-110 km/h. Plöjt igenom en mängd trådar, många olika lösningar finns det! Första åtgärden blir i allafall att kolla att mina däck och fälgar med 100% säkerhet är ok. Någon som har tips på en BRA däckfirma som har en "super" maskin för balansering, och som vet vad de talar om. Har såklat ingen vidare lust att "utesluta" däcken som felkälla, byta en massa bussningar etc för att sedan konstatera att det ÄNDÅ var däcken. PS: ska jag be däckfirman göra en framvagnsinställning oxå och i så fall vad kan det kosta? | |
|
Det finns en riktigt bra däckfirma i tyringe. men jag kommer ej ihåg namnet på den. /Henke006 (ATT STYLA EN VOLVO ÄR SOM ATT SMINKA EN GRIS) |
|
|
Tack Henke006, tyringe är ju inte så stort så har jag tur så finns det bara en, får kolla på eniro o se. Fast det är ju en liten bit - får väl ta en sväng om förmedlingscentralen oxå är jag ändå är där. Hellre en bil i garaget än 10 på verkstaden. |
|
|
Däckonline:s lilla verkstad!!! Ser kanske inte så vacker ut, men grabbarna där kan sin sak! Du hittar adressen på Däckonline:s hemsida... _____Vraum!_____ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.