|
|
|
|---|---|
| är det någon som känner till denna?? verkar ju vara lite väl billig eller?? Länk | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Billig och billig! Verkar inte ligga så mycket högre för 1.9:an. Men billigt för att vara genom bilhandlare med så få mil! Kanske import med tvivelaktig servicebok!? MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
|
Nämner "KUNDBIL" i annonsen vilket jag tolkar som säljes för kunds räkning och detta i kombination av nyimporterad och ännu ej reg.besiktigad gör ju inte saken bättre. Men bilen ser fin ut på bild... ___ //Ulf |
|
|
Nog är den billig alltid! Ser fin ut på bilden iaf. M635 forever: Jag är helt förälskad i din M635:a, precis så ska en sån se ut :) /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Masten! Tackar så vänligast för beundran! Jag blir förälskad varje gång jag besöker garaget! =) Och att köra den, är lika härligt som att få massage med "lyckligt" avslut! =) MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
| men om man kollar på z3:or av 96-97 årsmodell så ligger ju dem nära 100 strecket och denna är ju facelift och 00:a | |
|
Tjena sålde precis min z3-97 8000 mil på mätaren för 115.000:- har kollat runt länge på z3 och detta verkar vara ett kanon pris, men uppmärksamma att den inte är reggad, kan vara en import som sagts tidigare i tråden. Lycka till! //Poppe |
|
|
Nå't lurt är det nog med den här bilen, varför är den inte regbesiktad - krockad ? ramsned ? inte betald ? rent av stulen med falska papper ? Säkert mätarskruvad och omlackerad - den ser ju fin ut .snygg färg. Jag skulle kolla upp allting väldigt noggrant innan jag skulle våga köpa . Regbesiktning,omkodning av nycklar mm, kostar ju minst 5-6 tusen så det kan man ju lägga på priset direkt. Billiga bilar är sällan dom bästa Mvh Ballder |
|
|
Den blev registrerad igår. Ska enligt uppgift ha haft en ägare i tyskland. Verkar nästan för bra för att vara sant. Kan den kanske dåliga utrustingen inget skinn, förklara priset? |
|
| att den itne har skinn ser jag itne som ett hinder.. ett plus är ju elcaben så visst verkar det vara för bra för att vara sant | |
|
Den saknar mycket av det väsentligaste, rullbågar (ett skall-krav), AC, Skinn, 6cyl. motor, ej reggad i sverige mm. Vad gäller säljar-förhållandet "kundbil" verkar det som firman inte vill stå för mätarställningen och bilens "dolda" fel. Men även om man tar med i beräkningen att bilen kan ha rullat det dubbla och reggning samt viss komplettering av utrustning behövs, så är det en faceliftad 99:a med ett mycket bra pris som borde vara ett klipp. |
|
|
Hej! Tycker att bilen ser fin ut, men den är snik utrustad.Andrahands värdet lär nog inte bli så bra.Har du pengarna så leta vidare.Du kan säkert hitta en finare med mer utrustning fast du kanske får lägga en liten slant till. Lycka till! |
|
| Handlaren vet jag har figurerat på Råd&Röns svarta lista i ett par ärenden. Jag har varit där vid något tillfälle och fick inget vidare intryck den gången. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.