|
|
|
|---|---|
| Finns det inga BMW träffar i Malmö? | |
| Undrar jag med... Vi får kanske ordna en träff? | |
| Synd att det är en bit att åka, men till våren kommer jag gärna ner :) | |
|
Ja,det hade varit trevligt....Framåt våren för M5an är avställd.... "tvättad,polerad samt skinnbehandlad" min bil: Länk |
|
|
Har ju varit en del tidigare, exvis: Länk Länk Och här hittar ni en del bilder från tidigare träffar i "syd-Sverige"...: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Ja det hade varit kul med lite träffar. Innan när jag hade Audi var det träffar varje vecka, det var skitkul. Vi får ju ha en liten "sladd" träff när temperaturen sjunker, man har ju bakhjulsdrift nu :) |
|
|
Får man komma med sin för närvarande inkontinenta och helt invändigt strippade (sånär som på instrumentpanel och stolarna fram pga av mögel)Golf GTI? =) 635:an står ju och sover tills saltet är borta =( |
|
|
Jaaa! Återuppta de trevliga träffarna i Malmö igen! Jag kommer garanterat när solen har tittat fram igen... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
| Verkar vara trögt att få till en träff innan soljluset tittar fram igen. Är ni mörksygga :) | |
|
Nej då är inte mörkerskygg men tvingas skämmas i en gammal Audi 100 under vintertiden då övriga bilar står i vinteride... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
| jag e med på skåneträffar :D håller på att renovera min nyinköpta 325 e30 så till våren blir de nice ;) finns det träffar i småland e jag på då oxå för jag bor i ljungby i veckorna och i höör på helgerna hehe | |
|
Sydsektionen håller på att planera för "söndags träffar" som är tänkt att dra igång när sesången börjar komma igång. Planeras även för andra former av träffar så det är tänkt att det skall bli mycket mer aktiviteter i år jämfört med förra där det i stort sett inte varit någon regelbunden träff. informationen kommer att komma här på AutoPowers forum när det dags. Mvh Chris BMW 525i -90 BMW 525 -77 |
|
|
Kul! =) /// Viktor |
|
| tycker vi tar en grillkväll eller nått i malmö!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.