|
|
|
|---|---|
|
Produkt: STS Power 5.25" 240W högtalare. Från Stylingsbutiken.se Ska kopplas till:BMW Business kassett band stereo E39 Finns det någon som har dessa högtalare eller kan detta med högtalare? Vad är bra respektive dåligt? Ge ett omdöme! om du vet om dessa högtalare eller vart man kan läsa mer fakta om dem! | |
|
skulle rekomendera Dig att åka till en bilstereobutik och lyssna på högtalarna. Högtalare spelar lika olika som vi människor uppfattar ljud. Detta enkla faktum ger att det är Du som måste avgöra vad Du tycker låter bra/tillräckligt bra. Själv skulle jag inte köpa högtalare utan att ha provlyssnat dem ordentligt. I min E39:a har jag Soundstream högtalare fram som jag är mycket nöjd med, gav ett klart lyft relaterat till originalhögtalarna. mvh Martin |
|
| Jag skulle tippa att de är i ungefär samma kvalitet som original högtalarna. | |
|
Martin: Visst skulle det vara bra att kunna lyssna på dem men det är ju ingen firma i Örebro trakten som säljer dessa vilket har fått mig att dra öronen åt mig när det gäller dessa. Hewi: Tack för tipset (igen) :-) Var igår på Micro och hittade andra högtalare som man kunde lyssna på innan man köper.De hade inga hemma men de skulle ta hem dem så man får vänta i en vecka Jag skulle vilja ha lite fakta från er som har dessa eller kan detta med högtalare,inte för att det spelar någon roll (tyckte att de var bland det bästa man kan få utan att dra in extra grejor)men jag vill veta vad ni tycker. Produkt: MDS FANATIC FD 213 |
|
| se din andra tråd... | |
Cenny |
bmwtouring har helt rätt. Bara dina egna öron kan tala om vad som låter bra och inte. Gå till en seriös bilstereohandlare som låter dig lyssna på högtalarna. |
|
de va nog första gången jag fick höra att jag har helt rätt, måste skriva ut den här tråden och visa för min flickvän, mamma m.fl. :-) Lycka till med dit thögtalarval! //Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.