|
|
|
|---|---|
|
Då menar jag dimljus med mörk reflektor(?) eller glas, inte projektor-dimljus med svart plast runtomkring!!! _____Vraum!_____ | |
|
Jag har köpt på ebay. Riktigt snygga med fullständigt värdelösa som dimljus. Sök på ebay: e36, foglights, diamond, black så hittar du nog några bilder. Tobbe |Oo=00=oO| Länk |
|
|
Är inte så inne på det här med ebay... länkar? _____Vraum!_____ |
|
|
Hoppas länkarna funkar. Inte riktigt samma som de jag har. Jag har ingen projektor, Tror att dessa faktiskt fungerar som dimljus!?! Länk Länk Tobbe |Oo=00=oO| Länk |
|
|
Tjena, hittade dem efter ett tag. Men alla är av projektor-typ precis som dem du länkade till, sådanna ville jag inte ha... _____Vraum!_____ |
|
|
Länk Artikelnummer: E36FOGSV 990:- / paret Vet inte riktigt om det var dessa du menade dock... Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Jag vet vilka du menar. Jag skall se om jag hinner ta en bild av mina idag. Jag har en med svart reflektor, kromad plupp framför lampan samt glas framför. Jag vill iofs byta mina mot just de med projektor som jag länkade till. Jag powermailar dig en bild om jag hinner idag! Tobbe |Oo=00=oO| Länk |
|
|
Razvan: varför har jag inte kollat er hemsida...? Dessutom är det FK:s dimljus, borde vara rätt bra kvalité. Tackar |
|
|
Snatto Enligt andra kunder så håller dessa väldigt hög kvalité :) Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| Ja, jag har hört det lite varstans. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.