|
|
|
|---|---|
| Ville bara meddela att jag just införskaffat en M3 3,2 -99. Estorilblå med 2600 äkta mil. Stora datorn, stora kliman, elmanuvrerade stolar, BMW telefon + allt=) | |
ossism |
då ka du passa på att sälja alpinan till mej..=) |
leino |
en fråga bara,är du gjord av pengar? eller har du sålt alpinan bmw 4ever |
|
Nej jag är gjord av kött o blod=) Alpinan är till salu. ---> M POWER <--- |
|
|
Grattis! P.s jag antar det är den som stod på Rådmans Bil (www.bytbil.com) Ola |
|
|
OlaE> Ja det är den... ---> M POWER <--- |
|
|
Tjenna.. Jag såg den också på rådmans bil är du säker på att det är riktiga mil har du gjort nån test eller?? Hur mycket fick du den förr? Jag va också sugen på den.. |
|
|
Det är äkta mil, har kollat upp det och är 99,9% säker. ---> M POWER <--- |
|
|
Hej! Fischer bor du i Sthlm??? Visst är de trevliga på Rådmans =) Kommer du till brostugan onsd 10/4??? Vi träffas först vid Stallmästargården kl 18.00... Mvh Tobias |
|
|
--> Tobias Jag bor i Enköping. Funderar på att komma till brostugan den 10:e, fyller år då, men de går nog bra. Vore trevligt i alla fall. ---> M POWER <--- |
|
|
--> Fisher Då fyller vi år på samma dag. :) |
|
|
--> Peter_Ilis Samma dag, samma namn också=) Ålder? /Peter ---> M POWER <--- |
|
|
Fischer? Vill bara gratulera dig till en fin bil, hoppas den kommer fungera kanon och att du kommer trivas. Kommer vi få se några bilder på den? /Marcus Bmwcs# 4680 |
|
|
Darklight Självklart kommer det bilder snart. Kommer väl att vara på Lunda om du är där också!? Ser att du har B8 och bor i Uppsala, är den röd, är du på universitetet någon gång? Min polare har pratat om att de går en röd B8 där. Har varit mycket med min B3 3.0 där, har du inte sett den? /Peter ---> M POWER <--- |
|
|
Fischer, den röda är Bruno's bil, Jag var faktiskt i plugget idag däremot (Pollacksbacken) och skall även dit i morgon, lördag. Bruno och jag åker nog båda förbi universitetet annars, på vägen hem/ned på staden liksom... Men Lunda, nope, inte varit där. Men funderar kanske att kolla dit ngngång. Men, så, om du är på Pollax i morgon så kommer du garanterat se den i så fall :) (Länk har numera även B8 information) /Marcus Bmwcs# 4680 |
|
|
Ok, då vet jag. Kollade bilderna, snygg. Inte konstigt att man missat att de är en B8 så hemlig som den var=) Du kan ju säga till, om du vill, när du åker till Lunda så kan vi åka gemensamt. Funderade på att köpa B8 men dem är ju inte lätta att få tag på precis. Så det blev M3, de funkar ju de me=) Ha det bra /Peter ---> M POWER <--- |
|
|
Grattis Fischer! Estorilblått är den snyggaste färgen på e36 m3or :) |
|
|
Estorilblå är den snyggaste av alla färger:) Support Your Local Big Red Machine! -or else- NOMADS FINLAND |
|
|
Köpte en estorilblå coupe´ för en månad sen :-) Är mycket nöjd! Jan BMWCS # 3966 |
|
|
Estorilblått ska de´ bara va´...... Coupe´ -98/99:a. |
|
| Estorilblått... är det lika med himmelsblått, eller vad? Har för mig att nya M3 cabben i senaste M-broschyren var estorilblå (?) Eller? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.