|
|
|
|---|---|
|
Hallå, finns det utbytes lambdasond eller pirat. till Bmw 525 -96 för orginal kostar 1800 spänn-. vore tacksam för svar.. nojje | |
| Ca 500:- hos Länk | |
Paap Reeder |
... min M70 tål då ingen piratlambda. Anatagligen för att kraven som boxen har ligger för snävt ifht vad lambdan reglerar inom eller vice versa. MVH /// Paap R |
|
Var försiktig med det där med lamdasond, har klurat och letat på det nu i en månad, och akta dig för vad för sort det sitter i din bil.. Ta helst av din för att se vad du har för någon, Bosch eller Siemens. Sen kan du börja leta vidare efter bättre priser... Föresten varför ska du byta lamdasonden? Skulle va kul och veta vad du har för lamdavärde på senaste besiktningsprotokollet när dom mätte avgasvärderna... |
|
|
man tackar, men lambda värdet var helt dött. Co`n låg på 1.6 och Hc värdet låg på 230 ungefär. har kollat mer efter lambdasonder har ett företag som säjer att det skall gå bra, ska testa och skriver sedan hur det gått, jag tackar även för wennströms racing tipset nojje |
|
|
Köpte själv en DENSO-sond till min M5, OEM-identisk men med "bättre" design på "känselkroppen", kostade mig ca 1400 inkl frakt,tull o moms (ca 2år sedan). Se här: Länk |
|
| Leta på Ebay | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.