|
|
|
|---|---|
| Har fått höra att min bil går snett när jag kör, inte att den drar åt nåt håll, utan när man ligger bakom mig ser man att den är sned, ungefär som en stövare springer. En "förståsigpåares" åsikt var att den varit i diket och blivit sned, (alltså innan jag köpte den), har mätt avståndet mellan centrum på fram- och bakhjul och det diffar 0,5 cm. Kan något ha hänt eller är det fler bilar som är sådana? Och isåfall om det går att göra något eller om det bara är att tuta och köra. Hoppas någon förstår mitt svammel... :) | |
|
Möjligtvis fjäder som är av? Kolla om dämparna inte är helt slut o så :P Misstänker samma sak (dike) med min, då allt på vänstersidan behövde bytas, bussningar, dämpare osv. // MVH Jocke |
|
|
Jag tycker alla Volvo 245'or går snett... Vet inte varför det ser ut så. Någon som har reagerat på det? (Är inte helt 100 på om det var 245'an men någon äldre volvo är det iaf...:) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
alla volvos går snett ;) /// Bimmarkomanen |
|
|
Gör en fyrhjulsinställning så ska du se att det löser sig :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| Ska kolla dessa saker, taxåmycke, vad gjorde man utan detta forum? :) :) :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.