AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.646

BMWPower-Träff 10/4-2002 Sthlm

Sida 4 av 4
järnet
Hmm...

Synd att ingen nappar på mitt förslag. Ni med husvagnar kommer att få problem vid Brostugan. Där är det skittrångt och svårt att vända. Ok att alla kanske inte är så jäkla danssugna men några kanske är det och då kan det ju vara kul att kunna göra något annat än att stå och glo på någons breddade svålar eller...?

Kan vi inte ses där någon annan gång då?
Jompa E
Jävla "#%&&&/ att jag inte hann!

Jag kom till brostugan när de flesta började åka därifrån!!!

Hoppas ni tog mycke bilder?
MVH/

/Jompa E36 cab
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
*snyft* Nu är grabbsen vid Brostugan medan jag sitter här hemma o skruvar... Hoppas det blir en tradition, så att jag kan haka på.

Jag önskar att jag en gång må hava min längtan att öppna garaget och släppa ut bilen på torra sommarvägar

Jompa E
Kan vi inte brumma dit igen...... kanske nästa onsdag åxå? ;)

/Jompa E36 cab
järnet
Men hej!

Kan inte ni (powerkjell och Jompa) träffas hemma hos jompa och meka lite i hans garage så länge?
Hej! Jag vill dra dit nästa vecka igen! =) Vill tacka alla som kom! Det var jätte trevligt =) Vem var det som kände Anne-lie??? =) Jätte trevlig tjej tycker jag. Coolt att hon hade en Z3 2.8. Skulle vara kul om hon kommer nästa gång me =) Kul att träffa alla! En sak var dock lite tråkig... När vi körde från Haga forum. Först va det ju en otroligt skön känsla när alla körde iväg =) HÄÄÄÄRLIGT! Men sen tappade vi på tok för många i stadstrafiken. Givetvis ingens fel utan det går helt enkelt inte att ha en karavan mitt i City. Lite dumt av mig att jag inte tänkte på det...
:-/ Men nu hade jag tänkt så här =) Nästa gång (kanske nästa onsdag om alla kan????) så hade jag tänkt att vi kunde mötas på parkeringen vid Drottningholm slott...

Jag skriver en ny tråd ang detta...

Mvh Tobias
Jag gjorde min sista sväng i M5:an till Brostugan, men var där redan vid halv sju så det var ganska tomt. Bara en kille som parkerade en 6-serie när jag vände på parkeringen. Sen skulle nya ägaren åka hem till skogen.
Su
554
SunKi
325i -92
Mäkinen: Det blev aldrig så att du bytte bort bilen mot en 3-serie?
SunKi,
Nä, jag sålde M5:an till en kamrat. Det var ingen som hade nåt intressant att byta med.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.