|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Tobias 320-94, Jag åker direkt från jobbet. M5:an har dom inte hittat ännu, varit borta i snart 5 månader.... Vad har du för färg på din bil? Kan tänka mig att det kommer finnas en och annan E36:a där! Och vackert väder skulle det tydligen ocså vara imorgon. M V H Stephan |
|
Richie L |
Verkar ju bli en del feta bilar =) Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
JAg kanske dyker upp om jag har tid...vore kul å se alla feta BMW:s! Coolt med värsta BMW-caravanen till brostugan.... Sen blir det väl Jordbro Ind. för alla va?? |
|
|
Jag kommer till Stallis vid 6-tiden. /Rico |
|
|
Fan va coolt! =) Om alla kan komma så är vi 16 st i karavanen =) Tar med mig digi-kameran så ställer vi upp alla bimmers på ett fint led =) Detta kommer bli kanoners! Stephan, jag har en Arktis grå 320i-94. Jag har för mig att jag har sett din kärra i Åkersberga =) Har iofs sett många Alpinor här men iallafall ;-) Hoppas vi blir några till! *ler* Mvh Tobias *belåten* |
|
|
Halloj grabbar..... hade jag haft tid hade jag som bjärven troligtvis pallrat mig ner från Gävle till den 10:e.... men ibland finns det för lite tid... :-(( Nån som har 400 timmar att sälja till mig? :-] // HammarHaj |
|
Richie L |
Tobbe Jädra bra att du tar med digikameran! Fan vad kul!! Bjärven Hoppas du kommer hit från gävle ...... vore stencool. Tänkte nog själv komma upp till gävleträffen i sommar jag. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Hur hittar man till Haga lättast om man puttrar från Uppsala? //Dominik 'Respect is something one earns not get' |
|
|
Kommer.....Kul med lite bimmers. E30 Rulezzzz |
|
|
- dominik. Kör från Uppsala söderut på E4 mot stan. Efter avfart till Solna/Sumpan, välj den mest högra filen. I höjd med Karolinska Sjukhuset kommer den första möjligheten till avfart. En stor vit skylt med avfart till Stallmästaregården - kör ner där och följ vägen, 30 sek. senare är du framme. Om du missar den avfarten, ta näst-påföljande. Ligg så långt till höger som möjligt och kör enl. ytterligare en uppsättning "Stallmästare"-skyltar. Mvh / Micke R P.S. Om någon annan undrar över VÄGBESKRIVNING finns det på sidan 1 i den här tråden en för alla de fyra möjliga hållen man kan komma ifrån. I stora drag handlar det om att köra till Stockholm och väl där mot Norrtull. Närmare beskrivning återfinns på sid 1 av denna tråd. D.S. |
|
|
Jadå grabbar! =) Detta ser ju väldigt ljust ut än så länge! =) Vädret blir tydligen inte fel heller =) h Länk Synd att ingen kan filma oss när vi glider in på brostugan 18 bimmers efter varann från motorvägen =) Kanske tar med mig en extra uppsättning batterier så kameran räcker lääääääänge =) Vi ses imorrn! =) Kommer som sagt 17.30 till haga... Mvh Tobbe |
|
| Ska försöka att komma. | |
järnet |
Brostugan har så sunkigt käk! Kan vi inte ses vid den trevliga restaurangen vid Överskottsbolaget i solna i stället? Då kan ju ni som kommer med husvagn bo på husvagnscampingen 100 meter därifrån. Jag kommer inte i håg vad stället heter men det är trevligt och man får mycket käk för pengarna. Dessutom fixar de dans om vi vill. |
|
järnet! Tror nog att det kan bli lite ensidigt att bara dansa med killar. :) |
|
|
Å dessutom åker vi väl inte dit för att käka va? (Inte jag iaf =) //Koffe |
|
Richie L |
Käka!?! Det är ju för bilarnas skull man ska dit. Kommer bli ruggigt kul att glida in på brois med vår feta karavan :) Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Tyvärr grabbar kan inte komma ikväll, måste jobba. Men det blir fler onsdagar. Vi får höras av senare. Ha en trevlig kväll!!!! //Bjärven - Gävle |
|
Jompa E |
Kommer självklart!! /Jompa E36 cab |
|
Syns vid Stallmästargården! Länk |
|
|
Ta mycke bilder! - g - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.