|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
Richie L |
Tobbe Jepp vi är överens =) Powerkjell Kom till brostugan sen då ..... du lär ju se bmw gänget där. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Jag kommer till Haga vid 17.30, vi ses! Mvh Micke t |
|
|
Haga vid 17.30 asså... jag är på! Synd att du knegar Kjell... men om du tar dig till Brostugan för egen (eller annans) maskin så lär du ju kunna hitta oss där =) //Koffe |
|
|
Hallo grabbar, Ska nog försöka komma loss jag med. Vore kul om vi kunde komma en hel karavan o dominera lite på plats, eller????? mvh Spiken |
|
|
Hade gärna dykt upp med 12:an på onsdag, men min sambo drar till Frankrike samma dag, så barnen skall hämtas efter arbetet.. Kommer gärna nästa gång från Peking.. "BMW make the world faster" |
|
Richie L |
Vore kul om alla som tänkte komma skrev några rader så man får en uppfattning om hur stor uppslutning det blir. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Ibland är det tråkigt att bo i Göteborg...dött när det gäller BMW-träffar eller liknande =( Fy fan för det! Hoppas ni får det kul! ///Tomas M BMW M528i -86 BMW E28 registret #001 |
|
|
Jag kommer!!!, om inget oförutsett inträffar. Fast jag kommer nog åka direkt till brostugan. //Johan |
|
|
Jag kommer absolut! =) Har antecknat 12 bilar på min lista! =) Kommer att bli en fin karavan om alla håller va de lovar =) Fan va coolt det kommer att se ut när vi glider in 12 (förhoppningsvis mer) på brostugan! =) Vi måste hitta parkering så vi kan ställa oss på en rad! =) Vi kommer va KUNGAR! =) Jag är vid Haga kl. 17.30! Ses grabbar! =) Mvh Tobbe *glad* |
|
|
Kan skriva ned dem som jag har på listan hitills =) Tobias 320i-94 (Såklart!) =) Richie L Ossism Koffe Fischer (Det hoppas jag verkligen) Inte fel med en M3 i Karavanen! =) Bjärven (Från Gävle) STARKT! =) Mäkinen (Hoppas jag också) =) Micke R Netsix Dino ///Peter Micke t Spiken Hoppas vi blir fler! Mvh Tobbe |
|
|
Fan jag vill ju oxå vara med! Men det går ju inte *frustration*.. dels kommer jag inte att hinna köpa min nya bil tills på onsdag och dels vad göra i stockholm över natten? tidigaste båten tebax till åland går 07.50 - g - billös - snart e30 - |
|
|
jag kommer om 14 månader, när jag har kortet i min hand.. :-) önskar köpa sido, bakjol till E30 83-87 |
|
| Som det ser ut just nu så har jag nog sålt min bil på onsdag så jag lär inte dyka upp annat än med cykel. Det kan kanske finnas ny bil att handla där... | |
|
Du kanske vill köpa min bil =) Jag måste tyvärr sälja den snart till förmån för min andra bil + att jag vill köpa en till =) med lite mer komfort i. //Johan (som kommer till brostugan på onsdag) |
|
Richie L |
Ska förmodligen sälja min 540 i absolut toppkick! Till förmån för en annan bil....... bimmer så klar!!. Kommer dock på onsdag i min granitsilvermet 540. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Jag kommer till Haga vid 18.00 tiden med Alpinan... M V H Stephan |
|
Dino |
Tobias eller nån , skulle ni kunna ge mig en ny vägbeskrivning jag tror inte jag kan hitta dit . Jag kommer att åka från Sollentuna direkt från jobbet , Tack i förhand. M-MotorSport |
|
- Dino. Kör från Sollentuna söderut på E4 mot stan. Efter avfart till Solna/Sumpan, välj den mest högra filen. I höjd med Karolinska Sjukhuset kommer den första möjligheten till avfart. En stor vit skylt med avfart till Stallmästaregården - kör ner där och följ vägen, 30 sek. senare är du framme. Om du missar den avfarten, ta näst-påföljande. Ligg så lång till höger som möjligt och kör enl. skyltarna. Mvh / Micke R |
|
Dino |
Micke R , tack ska du ha , nu borde jag nog hitta :) Då ses vi väl - Ha de så länge M-MotorSport |
|
Härligt Stephan! Ordnade det sig? Fick du tillbax M5:an så du kunde köpa en Alpina? =) Du bor fortfarande i Åkersberga va? Vi kanske kan åka tillsammans till Haga-Forum? Eller du kanske åker direkt efter jobbet? Vi ses iallafall! =) Mvh Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.