|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Vi hade tänkt göra en lite BMWPower-Träff här i Stockholm så här på vårkanten. Onsdagen den 10/4 runt kl. 18.00 vid Stallmästaregården. Vi kan invänta alla till runt 18.40 då vi därefter beger oss till Brostugen och är framme där vid 19.00. Här följer en vägbeskrivning till Stallmästaregården av "Micke R": Det ligger vid Norrtull. Kommer man på E4 norrgående svänger man av mot Norrtull och lägger sig i den mest vänstra filen som vid 1:a rödljuset svänger vänster mot "Stallmästaregården" - kör ner under bron: framme! Kommer man E4 södergående kör man mot Norrtull och väljer den mest högra filen som leder mot "Stallmästaregården" sväng första höger ner under bron: framme! Kommer man från Vasastan, sikta mot E4 Uppsala/Arlanda ligg i den mest högra filen (som till en början är en bussfil men som när det återstår 20 m. av den blir till en vanlig fil) markerad mot "Stallmästaregården". Håll till höger och kör in i "Hålet", rulla förbi Stallmästaregården - framme! Kommer man från Sveaplan: Ligg i den mest högra filen och ta av in mot "Stallmästaregården" efter Wennergren-Center, rulla förbi Stallmästaregården - framme! Vore härligt att få med många här ifrån forumet så vi kan åka i en karavan till Brostugen =) Alla olika BMW's är naturligtvis välkommna! Har ni synpunker eller tips/förslag, så skriv gärna här på forumet! Ha det! Mvh Tobias P.S Tackar Micke R för vägbeskrivningen... | |
Richie L |
Står på stallmästaregården kl 18.00 och väntar på alla bimmers :) Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
ossism |
jag kan nog dyka upp. jag har ingen skylt fram för att min front blev stulen och tvyven glömde att skruva av skylten. =( tror ni att polisen bryr sej om det? man får ju 400 pistoler i böter om man kör utan. touring ska d va! |
|
ossism/ Har du polisanmält stölden? I så fall borde i polisen gnälla alltför mycket.... /Kristian |
|
|
Jag kommer... förstås =) //Koffe |
|
|
Kommer ev. Fyller 20 då, men de löser sig nog=) Bilar går före de mesta så. ---> M POWER <--- |
|
| Är det någon mer än jag som åker från Gävletrakten??? | |
|
Är det så smart att åka från Stallmästargården så man är vid Brostugan klockan 19 en onsdag? I onsdags var det inte direkt gott om plats mellan bilar och folk när jag kom dit. Inte skojigt om man har en bil man är rädd om. Tänk på att inte åka för fort över Nockebybron på onsdagskvällar. Polisen hårdbevakar stället då. |
|
|
- Bjärven. Starkt att komma hela vägen från Gävle! För övrigt tror jag det är bättre att vi parkerar vid Haga Forum än Stallmästaregården. Haga Forum ligger 100m. från Stallis och har en stor allmän p-plats. (Stallis vill nog ha sin egen lilla p-plats ifred.) Haga Forum ser ut så här: Länk Man får nog vara blind om man skall missa det. Kommer man från stan och bara kör förbi Stallmästaregården så ser man det. Kommer man från E4 ser man Haga Forum innan man ser Stallis. Mvh / Micke R |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
fan, den kvällen ska vi besäka ett öl-bryggeri med jobbet, och det är ju inte helt fel det. Men brostugan kan vi ju besöka fler gånger.... |
|
Hej igen! -Bjärven, otroligt kul att du kommer ned från gävle! =) Härligt tycker jag! Visst kan vi ses vid Haga Forum istället om alla tycker det... Förra onsdagen fanns det gott om plats vid brostugan runt 19.00, men vi kanske kan ändra tiden till lite tidigare. Problemet blir ju då att alla inte kan sluta så tidigt. 18.00 vid Haga Forum tycker jag! Hoppas vi får med oss fler personer... -PowerKjell, du kommer väl också? Hoppas du får med dig din kollega också ;-) Tackar på förhand! Mvh Tobias |
|
Richie L |
Hallå allihopa ..... Då ses vi vid haga forum istället men vad gör vi åt tiden då? Ska vi mötas tidigast 17.30 och så beger sig karavanen sig till brostugan 18.15. Vi(jag!) som kan komma tidigt hinner prata lite granna och dem som inte hinner kommaså tidigt borde hinna ansluta sig till karavanen 18.15i alla fall. Synd att brostugan är så tidigt och manvill ju komma dit rätt tidigt så alla fina bimmers kan stå på rad och glänsa. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
netsix |
Jag kommer. Men jag slutar först 18.00, men jag jobbar på sveavägen så jag skall nog hinna till 18.15. /netsix |
Dino |
Jag kommer självklart också ! om jag nu hittar stället :) är jätte dåligt på att hitta i Sthlm :P M-MotorSport |
Dino |
Förresten jag är nog framme mellan 18.00 till 18.30 . är ni kvar då eller ? jobbet låter inte mig gå tidigare tyvär ! M-MotorSport |
Richie L |
Hmm ..... hur ska vi nu göra?? Det är ju klart netsix och Dino ska kunna hänga på med sina feta bilar. Försök komma dit så fort som möjligt men nog skulle vi kunna vänta till 18.30 för att få med alla. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Då tycker jag att vi säger senast 18.30... Verkar ju passa alla bra, eller? Jag kommer gärna runt 17.30 om jag hinner. Då kan man ju få en del tid att prata med er andra =) Synd att du inte kan komma Jörgen :-/ Men det kommer ju fler tillfällen! Mvh Tobbe |
|
|
Hehe samma tanke Richie =) Då kanske vi är överens??? =) Mvh Tobias |
|
| Låter trevligt får bli att komma med compacten då räjsern inte riktigt är klar för säsongen | |
Dino |
Jag ska också försöka att komma så tidigt så möjligt för att få litte mer tid mer er grabbar . Då SES vi med andra ord . Ska tvätta min BaBy innan hade jag tänkt också :P tack förresten för att ni väntar på mig . M-MotorSport |
|
Tyvärr Tobbe (o alla andra) så jobbar jag till kl 19 på onsdag :-( Hoppas vi fixar något liknande även i framtiden, så att jag och kollegan kan komma förbi med våra bimmers. /KJELLE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.