|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Seven_ Jo den ser väll oki ut ,men det är väll den första årsmodellen av e46. Antar att dte är lite småfel på dmon första modellerna? Sen så är ja ute efter en Cab så där faller den ju bort. |
|
| Oggyone:Vilken -98 328 cab har du kikat på,om man får fråga? | |
|
Finns här på autopower men även på blocket Men vet ju en , Cab eller cupe, vilken ska man välja. Har börjat omvärdera lite. Har ju alltid stirrat mig blid på miltalen. men börjar inse att skicket är nog det man ska gå efter samt om full dok. finns. |
|
|
Vad tycker ni som kan mer än mig iallfall en 328 importerad på ca 17500 mil 2 dörar från 1996 Är den värd 65000? Länk |
|
| Jag tycker i allafall den ska ner till ett slut pris på knappt 50k | |
| Dom är inte värda mer m.o ? | |
|
Du får nog lägga ner det där med svenksåld. När jag köpte min tittade jag först på flera svensksålda både 323 och 328 ,ville helst ha svensksålt men jag gav upp då de flesta saknade m-paket och hade diverse rostanngrepp. |
|
| Jo jag har börjat inse det, frågan är vad proset bör ligga på | |
| Köpte min bostongröna coupé för en månad sen med 11500 ärliga mil med full historik, svart montanaläder o automat, helt rostfri för 35000, så jag tycker jag gjorde ett kap.. e36 alltså | |
|
Mycket fint, synd att det är Sedan automaterna som fallit i pris, medan manuella coupéerna står kvar! |
|
|
Denna är sjukt fin, men jag har paxat den!! Nej, skämtåsido, men jag är sugen. Är själv en konkurrent till dig då jag gillar svenska lågmilare och är på jakt just nu! Länk |
|
|
Årets trådlyft? Phatsey, kolla när ursprungsposten gjordes. |
|
|
Hehe Karlsson72 stod för ett grymt lyft där ja =) |
|
| Haha, ja jävlar, såg det också. | |
|
Hoppsan :) Karlsson72 lockarde in mig på tråden, skyller på honom! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.