|
|
|
|---|---|
|
Länk Någon som vet vad färgkombinationen heter? Någon som vet något om bilen i annonsen? Typiskt att när man väl hittar en på pappret snygg e38 så finns den vid nordpolen.. | |
| Riktigt snyggt var det men annonsen var ju det sämsta jag har sett, ger ett mycket dåligt första intryck. Men av bilderna at dömma så verkar bilen vara bra utrustad! | |
| Ja jag gillade direkt färgkombinationen som jag aldrig har sett förut, så den kan inte vara speciellt vanlig. Kanske detta är en individual? Shadowline var också helt rätt på den. Håller med om att annonsen var ganska intetsägande. | |
Scheckheft |
Hej Bilen har varit ute ett tag, inredningen är Individual, annonsen är en katastrof. Ger ingen information och föga förtroendeingivande. Och vad har hänt med nedre delen av höger framskärm? Och ännu en E38 som är "fullutrustad". Mvh Scheckheft |
|
Tack Scheckheft Är det någon som kan lista ut vad det är för exteriörfärg? Vad betalar man normalt för en -98 750 med ev. tvivelaktig historia och ca 25k mil? |
|
Scheckheft |
Hej Om inte färgen är Individual så är det cosmossvartmetallic. Angående priset: svårt att säga generellt, beror helt på skicket och vad ägaren kan visa upp för dokumentation i övrigt. Men en gissning - runt 70 - 75 tkr? Numret går för övrigt till Finland och frågan är om bilen är svenskreggad (Haparanda-Tornio). Lackskada vänster bakre skärmkant upptäckte jag nu. Mvh Scheckheft |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.