|
|
|
|---|---|
|
Jag gillade dagens spam så mycket att jag vill dela med mig av den. ®BMW MOTOR®. An Affiliate of BMW Uk. 28 TANFIELD ROAD, LONDON, UK. AWARD NOTIFICATION®. We are pleased to inform you of the release, of the long awaited results of the BMW CAR INTERNATIONAL PROMOTION PROGRAM held on the 4th DECEMBER, 2006.You were entered as dependent clients with: Ticket number: 2752278573 and Secret pin code x7pwyz2011. Your email address drew the lucky winning number, which consequently won the sweepstake in the first category,in four parts. You have been approved for a payment of £450,000.00 (four hundred and fifty thousand Great British Pounds) in cash credited to file reference number:BMW:2551256003/23 And a brand new BMW 5 Series Car. This is from a total cash prize of Ten million Pounds shared among all our international winners in all categories. För att allt ska gå rätt till vill BMW också veta min årsinkomst, Jag är rörd till tårar över att jag utan att delta fått vinna så mycket av min bils tillverkare och ska så snart som möjligt bege mig till Lagos eller var nu pengarna och bilen finns. Det är ett rent mirakel att BMW kan vara så generöst mot sina köpare och ändå göra en vinst:) Mvh Mikael | |
|
Åhh om jag också kunde vara så lyckligt lottad som du. Släpp allt du håller på med och åk till Lagos direkt, du får ju en ny BMW gratis, även om det kostar lite nu så får du ändå en BMW i slutändan! Ett stort grattis och lycka till med din nya 5-serie =) Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
Faktiskt lite avundskjuk...Själv ha jag bara vunnit högsta vinsten i Nederländska statslotteriet 3 gånger på 2 år. Detta också utan att ha deltagit... ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.