AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
716

Jag har problem med xenon på min 325 02

W-
8
W-Man
BMW Z4 3.0 -04
hej jag har problem med det ena xenon ljuset det tänds inte alltid precis som om jag kör så motorrumet blir varmt o stannar bilen o sätter igång den så tänds det till och även när det va lite varmare ute har testat byta lampa men det funkade inte någon som vet nått?
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Förstår inte ett ord av vad du skriver. Använd punkt, komma och stor bokstav till att börja med så blir det nog lite enklare. Bör öka dina chanser att få hjälp.

Hi
915
Hillstreet
340i xDrive Touring M -2016
C 63 AMG -2011
Har samma problem som du och har också testat byta lampa. Har du också problem på vänster sida (sett framifrån)? Xenonstyrdonet verkar vara mycket mer oskyddat på den sidan jämfört med högersidan... Höger sida är helt ren medans det är rejält med skräp runt styrdonet på vänstern.

//Joakim

Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag.
W-
8
W-Man
BMW Z4 3.0 -04
ja det är på min vänstra sida också men har lämnat bilen idag och de ringde support o de verkade som att det inte va så svårfixat.Men man vet ju aldrig även snabba småsaker kostar! återkommer när jag fått reda på vad det va.
W-
8
W-Man
BMW Z4 3.0 -04
har fått bilen fixad hoppas jag de lyser nu iaf och han bytte då styrdonet som kostar 5.5lock st! hoppas de funkar nu!!
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
5.5lock??? 5.500? Sjukt dyrt...

"Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en".
Hi
915
Hillstreet
340i xDrive Touring M -2016
C 63 AMG -2011
Jag hoppas han bytte båda styrdonen PLUS en lampa för 5500.
Ett styrdon kostar vad jag vet strax över 2000:-

//Joakim

Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.