|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag behöver hjälp att få bort skydden till framhögtalarna till min 320iA E36 coupé. Jag har försökt ta av dom men jag klarar inte det, vågar inte rycka och dra så hårt :) Tacksam för svar. | |
| menar du diskanten eller den vid kickpanelen? | |
|
den vid kickpanelan antagligen, nere vid fötterna iaf.. det är automatare jag har, så på vänster sida sitter skyddet och fotstödet i samma "plastbit" asså gjutet som en form.. Var skulle det finnas en diskant då? Jag har tänkt sätta små diskanter uppe i var hörn av framrutan, vid A-stolpen eller va den heter :) |
|
| sitter de ingen diskant i dörren? | |
|
Nej, har inga högtalare i dörren.. har bara där fram vid fötterna och i hatthyllan.. det är en coupé jag har, vet inte om det gör nån skillnad.. |
|
| ingen som vet? :) | |
| nä tyvärr, ja har inte kollat på dom, ja har mer riktat in mig på diskanterna i dörrarna, ska byta allt men inte hunnit längre än dörrar tyvärr. | |
|
Okej, får väll rycka och dra då.. Eller köpa Haynes gör-det-själv :) |
|
|
Tror att du får loss den om du skruvar ut skruven till handtaget som öppnar motorhuven,sitter en liten gummiplugg itryck som först ska bort, det gjorde jag och det var det hela sen fick jag loss den men min e en e36 sedan "I have done this a thousand times,and no one has been hurt (much)." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.