|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har köpt xenon, kompletta. Är det svårt att installera dom? Har ingen xenon sen tidigare på min bil. Jag har hört att om man inte har xenon sen tidigare så kommer det att stå ett felmedellande på displayen . Stämmer det, kan man göra något åt det själv i såna fall eller ska jag helt enkelt lämna in den på verkstad. | |
|
Vad har du för bilmodell? Vissa xenon boxar har nuförtiden inbyggda motstånd så man ska slippa varningsmeddelandet på displayen. Har du köpt ett nytt så borde du väl ha instruktion hur du ska koppla in det? Om du inte har de så kan du ju kika på den här sidan så får du ju lite tips iaf.. Länk //Roffa |
|
| det är en 520 , 98 årsmod. | |
Paap Reeder |
... kommer du till bilprovningen så måste vissa funktioner fungera. Använd "Sök". MVH /// Paap R |
|
Vad menas med använd "sök" ? Jag har köpt dom privat. |
|
|
Paap menar att om du går till "sök inlägg" ovan och tittar runt med "xenon" och liknade sökord så får du väldigt mycket att läsa som besvarar dina frågor och många liknande i samma ämne. FP |
|
|
Hoppas att du fick med originalkvittot..... Många "saknar" sina xenon. "If you have a hammer, most things look like a nail". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.