|
|
|
|---|---|
|
Finns det adapter kablar som passar från min MK3 navigator till denna som ska vara en MK4 DVD till en E39:a. Vad man kan se på alla MK4 DVD som utannonseras på ebay så har dom samma kontakter som min MK3:a. [URL=Länk /Pulare | |
|
Denna länk fungerar bättre. Länk /Pulare |
|
|
Så här ser mina MK3 kontakter ut. Länk /Pulare |
|
|
Tydligen är denna MK4 till e60 modellen där man har fiber optisk kabel anslutning. Finns det adaptrar till min e39 som inte har fiber optisk kabel? /Pulare |
|
| Låter enklare att köpa en mk4 till E39 istället som är plug n play då jag inte hört ngt om att E60 navin passar i E39. | |
|
Det är en MK4 som har suttit i en e39 med BMW high end stereo med DSP. Säljaren har inga kablar så man kan ju undra? /Pulare |
|
| Jag tror inte navigatorn skiljer beroende på stereosystem , fanns mk4 till E39 föresten? Hittade inga E39 på realoem med mk4 men enl X5world skall utbyte från Mk3 till Mk4 på X5:orna iallfall vara plug n play. | |
|
MK 4 till e39 kom från och med september 2002 /Pulare |
|
|
Har bytt från MkIII till Mk IV på min e39.a. Plug and Play. Tar max 5 minuter. Funkar klockrent. Fiberoptisk kabel? Då är väl hela systemet utbytt?? Har stora stereon också. Det behövs inte några specialkablar. III'ans kablar är bara att koppla på. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.