|
|
|
|---|---|
|
Måste åtgärda rosten i nederkant på dörrarna, funderar på att byta hela dörren. Är det någon skillnad mellan årsmodellerna, jag har en svensksåld -92? /Gunnar | |
| är samma dörrar på alla E34 vad jag då vet. | |
|
Jag har för mig att någons som sålde dörrar på powerbörsen sa att det var skillnad på tidiga och sena E34. /Gunnar /Länk |
|
|
Yttre dörrhandtagen skiljer i alla fall, sjävla dörrsidan kan också skilja. Sen vet jag inte vad det kan vara mer. De har säkert hittat på några små förbättringar som gör att man torskar vid ett byte. Helt klart värt att kolla upp i alla fall. -Phil |
|
|
Finns 2 modeller av dörrar en före 9/91 och en efter, vet dock inte vad som skiljer dom åt. //Roffa |
|
|
Tackar, tackar, ett steg i rätt riktning!! mvh/Gunnar |
|
| Tror det är en krockskyddsbalk i den lite nyare men vet inte från vilket år | |
|
skiljer mellan listen som sitter där rutan går ner, krom/svart, mellan ellåsmotor, och mellan låsbygeln som sitter i karossen (byt det också annars får du dålig passform på dörren) skiljer kanske något annat, men när jag bytte dörr en gång märkte jag detta. Matthias |
|
| Bytte på min 92. köpte en från en 89a. Inget passade. Helt annat lås och det ser helt annorlunda bakom dörrsida. Fick skära och byta allt. jobbigt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.