|
|
|
|---|---|
|
har sett att de finns lådor till 6*9, 450kr/par fungerar det ens med 6*9 i låda? | |
|
klart det funkar men helst där högtalaren sitter öppet... som i en kombi. i en sedan kan man ju också sätta lådor under hatt hyllan men att lägga dom i bagagen borde spela skit... |
|
| så om ja sätter mina 6*9 i lådor och i bagaget på min kombi så kan de låta ganska ok*? | |
| är de någon som skulle kunna berätta hur stor låda ja skulle behöva till mina 6*9or? skall man ha en låda/högtalare eller båda högtalarna i samma låda? | |
|
spelar nog ingen större roll om du har dom i samma.... och storlek skiljer nog från högtalare till högtalare... jag hade skitit i volymen på lådan och byggt upp det så det ser bra ut bara. tror inte det spelar så stor roll på 6 9... lycka till |
|
|
hadde ett par JBL T-595 i min förra bil och satte i dom i mds`s 6x9 lådor som va portade! det va en klar försämring, jag har fattat det som att 6x9:or är gjorda för open air! Ge han olja Bara!! |
|
| 380x85x235x225 nån som kan uppskatta litermått på den lådan? | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Cruser! Minus högtalarens utrymme för magneten,och korgen då! MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.