AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.735

m3 e90 tycks vara påväg

hittade lite spinbilder på en m3 e90 innifrån .. det ser ju att vara mer än bara rykten nu.. mätare till 330km/h mums mums :D
Länk
Länk
Länk
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Hur F*N kan man lägga in träpanel i en M3? är bilen tänkt till gubbar eller? Kolfiber fore väl mer passande, eller åtminstone en aluminium list.

330 på mätaren spelar väl ingen roll, den lär ju inte göra mer än 250 i alla fall.

Men visst är man sugen på att de den nu, speciellt efter Hartges V10 monster.

Z3MPOWER
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Ne jag håller med om träpanelen!! Jag har själv det i min gamla E36 och jag verkligen hatar den! ska bytas snarast! Hur man kan gubbstämpla en bil som ska ge en sportigt intryck är ganska konstigt! Ger mest bara gammalt gubbmercedes 190 intryck!

///M-Power
När du älskar att köra
tycker faktist att träpanel var rätt snygg i m3 e36 sedan men itne i denna.. som sagt så är ju kolfiber inne nu.. detta är ju ändå en testbil så man ska inte ta allt förhastat nu
Xt
292
Xtr4
320i Cab -02
Mätaren såg nästan exakt ut som den som sitter i Z4 M coupen...
Tror inte vi kommer att få se träpanel och stolar från en vanlig E90 i M3:an ;)
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Menar ni att bilderna är på en sedan??

Mvh

Jonas
Klart man kan ha träpaneler i en M3.
Bilen går inte bättre för att den har spartansk inredning :P

BMW-Jonas: Ja det ser du på fronten.

/Olof
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Ja jäsingen... Då kommer den presenteras om inte samtidigt men strax efter Coupén.

Mvh

Jonas
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Självklart kan man ha träpanel i M3 och den går inte fortare för att den skulle ha kolfiber istället, men enligt mig är träpanel det fulaste man kan ha oavsett bilmodell nästan.

///M-Power
När du älskar att köra
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Träpanel passar i en gamla engelsk klassiker eller lyxbil a´la Rolls Royce.

Mvh

Jonas
M3 är kanske inte den bil man främst associerar till träinredning, röka cigarr i bilen etc men å andra sidan vill nog de flesta ha t ex skinninredning vilket också är en gemensam nämnare med brittisk lyxbil om man skall vara petig. Så länge det inte går till överdrift så föredrar iallafall jag i de flesta lägen trä och gemytligare material gentemot plast och metall, så även i en modern M3. Vi snackar ju inte CSL. Med ljusa träpaneler blir det riktigt trevligt. :P

/Olof
Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Träpanel är inte min favorit men alla har rätt till sin smak. Skall hur som helst bli mycket intressant att se bilen när den kommer och kunna sen den jämte en standard e90 för att se skillnaden.

Får nog vänta 10 år innan jag kan köpa en själv.

Daniel

BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Tur att smaken är olika. Annars skulle världen se tråkig ut. Sen har vi ju ett aspekt att ta hänsyn till och det är mode. Nu är alu/rostfritt inne. Men skinn tycker jag inte är en detalj som bara hör till aristokratbilar. Vilken Porsche, Ferrari eller annan sportbil har tygsäten? Det skall vara skinn i min :)

Mvh

Jonas
Jonas, t.ex. Porsche GT3 RS :)
Jag har hört att man brukar få välja interiörlister själv när man beställer en ny bil :)
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Henrikk//

Shit :) Nåja undantag finns väl ;)

By the way. Kommer det en Touring också??

Mvh

Jonas
Visa användare
219
elhe
e30 325i Cab -90
e91 320dAT -07
Bilder från bilmässan i Geneve: Länk

Skulle gissa på att nya M3 blir näst intill identisk med denna utseendemässigt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.