|
|
|
|---|---|
|
Köpte ett diffhus av en snubbe här. de passar dock inte med min M5 l amelldiffspärr . har massa nummer om står på den men inget ger någe utslag på realoem.com lamellDiffen: 4061008081, 351428S25, 208023, diffhuset : 00405321, GFT200925 , 1212441 Vad äre för grejor jag har? grejorna ska enligt utsago höra till en BMW E34 ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg | |
Paap Reeder |
S25 anger 25% lamelldiff. Kan vara "lilla" slutvxln till E34. Vilken utv har du på den? MVH /// Paap R |
|
utväxling 3.64 ståre på den ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg |
|
Paap Reeder |
Då tror jag så här: - 520 - nej - 525 - nej - från 530 "och uppåt" - ja MVH /// Paap R |
|
ursäkta! Utväxlingen är 3.91 på den! 3,64 har jag på min bil, blandade ihop :) |
|
Paap Reeder |
... då blir jag litet mer tveksam om min tro. MVH Paap R |
|
Paap> Verkar vara den "lilla diffspärren" jag har kommit över dvs fel. Ska klargöra allt snart. ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg |
|
|
de är med största sannorlikhet den lilla diffspärren till 520/525 mfl. Vad kan man tänkas ta för denna? Den är ny tvättad och genomkollad precis av mekaniker. och den är i bra skick. ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.