|
|
|
|---|---|
|
Funderar om någon haft liknande problem med Acc på en E36 -96. En kompis till mig fixade min Acc genom att byta kondensatorn. Det fungerar utmärkt fram till en vecka efter då batteriet var helt slut. Försökte byta batteri med samma resultat. Acc ger ifrån sig ett brummande ljud som att det ligger spänning på den fast bilen är avslagen. Någon som vet vad det kan ha hänt? Bytte till en 0.47 microfarad, 35 Volts Kondensator. /Razz | |
|
? Pratar du om luftkonditioneringen eller bilstereon? Mvh |
|
|
Tror han menar den digitala kliman. Om det är ett lågt ljud du hör så är det fullt normalt. Min gör samma sak. Har också bytt den kondningen för övrigt. Det låter lite från den i 20 min efter man kuperat sen blir det knäpptyst. |
|
|
Hmm..tycker nog att ljudet var ovanligt högt. Har aldrig laggt märke till det förr. Kan vara att man är extra misstänksam när man vet att man har problem. Nåja har kontrollerat att generator laddar så det bör vara något som hände i samband med fixningen av klimaten. Jag håller på att mäta krypströmmar så jag får se hur det blir. Jag får väl i värsta fall lämna in klimaten till en elektriker så får de titta på den. tack för svaret dock. /Razz |
|
| den låter på min oxå...så det är ingen fara... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.