|
|
|
|---|---|
|
16800 mil Tysksåld, 1 ägare Import Sverige -98 av nuvarande ägare Petrol Mica Metallic (BMW Individual) Grå skinninredning Vita blinkers runt om 16" BMW Alufälgar Nya 225/55/16 däck runt om BMW Original CD-växlare Handsfree telefon Eltaklucka Elhissar Farthållare Executive-utrustad Motorvärmare AC Larm Dubbla airbags Hur mycket är den värd... jag själv tror runt 85-90kkr, men vad tror ni? :) -- fjalar | |
|
Om det är touring så tror jag att 85-90tkr kan stämma, om den är bra i skicket. Är det en sedan så ligger nog priset 10-15tkr lägre. mvh Berg Rädda djurens mat - Bli Antivegan! |
|
|
Mycket utrustning, normala mil som tyvärr får en del att sätta i halsen....verkar sakna ASC+T? Toppen på vintern....sedan kan vara värd 75-80' tror jag. /Simon |
|
|
Det är en limousine (sedan), fullservad och (till synes, får se vad M-test eller dylikt säger) välskött. ASC+T saknas dock. Nya stötdämpare och bytt kondensor till AC:n förra våren. Vad rekommenderar Ni förresten.. M-test eller att BMW själva går igenom bilen? -- fjalar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.