|
|
|
|---|---|
|
Sneglar på en 335 Touring. Någon som vet om dessa finns med xDrive? Hittar inget om det.. lite underligt då det väl i stort sett är samma bil som 330ix fast med dubbelturbo.. Ska provköra 335 på Söndag och skulle ju kunna fråga då, men man är ju otålig :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. | |
| Det är enbart 325i, 330i och 330d som finns med fyrhjulsdrift. 335-modellerna lär dock komma med drivning på alla fyra framöver, vad jag hört ryktas om. | |
Evol-79 |
Även jag har hört rykten om att den ska komma med fyrhjulsdrift, men jag är ändå tveksam till det. Ser man på andra av bmws toppmodeller under M-bilarna så har de inte fyrhjulsdrift. Fast å andra sidan så har ju Bmw börjat förändra sig med turbo och fyrhjulsdrift. Jag hoppas på att det blir av med fyrhjulsdrift i 335:an så att jag kan skicka iväg min beställning på en kombi. Jag känner inte för att gå ner till en 330 för att få fyrhjulsdrift. Då avvaktar jag. |
|
Enligt BMW Solna har de inte hört något om nån 335 alls med xDrive. Provkörde 335 Coupe nyss.. fy fan vilken jävla bil. Tyvärr verkar det som om ingen har en 335d man kan jämföra med. Någon som har tips om prutmån på en ny 335 Touring? Ska köra leasing och säljaren vägrade ge mig mer än de 8% rabatt som verkar vara standard mot företag. Är det lättare att snacka till sig utrustning? Som det är nu ville han knappt slänga med en gratis navi-DVD :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
Buspelle |
335an kommer enl uppg med x-drive fr o m marsproduktionen -07. |
|
Frågade återigen BMW Solna om detta och enligt dem finns det inga planer på 335xi. 535 och 545/550 har ju funnits ett tag nu och den finns inte heller med xDrive. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
hillstreet: gå in på www.ff.se och anmäl ditt företag - då får du 9% Enligt de som jag har hört med, så kommer 335i ej att lanseras med Xdrive. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
mistafrizz: Fan va najs.. tack för tipset :-) Nu blir bilen 5000 spänn billigare.. en utrustningsdetalj till som ryms i budgeten. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
hillstreet: glöm inte spegelpaketet och helljusassistenten.. det borde bli ca 4000kr.. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.