|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag var inte ensam om det heller.....Men du har rätt i att det inte var det frågan handlade om, men det begränsar väl inte min rätt att utrycka min åsikt?? | |
| Nej, för all del, klart du får utrycka din åsikt. Det bidrar inte till nått vettigt i ämnet men visst, tala på. Klart alla inser att man inte kan glo på film när man kör, eller kolla på tv:n när någon intressant nyhet visas men det förstår nog gemene man. | |
| Just därför så är det självklart att man inte ska kunna kolla på tv när bilen rullar...Oavsett vilken självkontroll man anser sig ha själv. | |
| Att dricka sprit och köra bil är olagligt (iaf om du dricker tillräckligt) mig vetligen är det inte olagligt att ha en TV på under färd. Så jo det är skillnad. Sen tycker jag absolut man får bidra med sin åsikt men nu är du, Beppo, uppe i 7 inlägg där inget faktiskt handlar om vad trådskaparen frågar efter... Svara konstruktivt eller gå vidare. | |
|
Vet inte om spärren är likadan som jag hadde på min Audi, men på den var det bara att byggla handbromskontakten så att den trodde att handbromsen var i, har tyvärr ingen original nav. i nuvarande bmw'n. Lycka Till :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.