|
|
|
|---|---|
325Ci |
Funderar på att sätta nätgrill på min e36:a.. vill hitta lite bilder på andra e36or med de så jag kan se hur det ser ut.. nån som var var ja kan hitta såna bilder??? hur gör ja lättast för att montera nät i grillen?? nån som gjort det själv?? |
Mangemannen |
Jag har. Skitenkelt. Jag andvände nått gummi lim som jag klistrade fast den med. Sitter som cement. |
|
Ursäkta, men man kan väl inte hålla på å förstöra grillen med nät??? //Cosmos "Rak 6a åt alla" E28 Registret #160 |
|
518i slow mobil |
Jag ska det på e28an... hur gjorde du? la över eller tog bort det gamla? hög fart e min drog! BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
|
Det är grymmt snygt med galler i fronten kan jag lova dig. Jag skickade en bild på min front. Hoppas att det blir bra........ Gött att åka BMW |
|
|
baggen>> Vill du skicka en bild till mig också? kjell@thoang.net Vill gärna ha samma svarta aluminiumgaller som Benz använder till sin SLK... |
|
|
Har du möjlighet att maila en sådan till mig också så skulle jag bli överlycklig. claes.haglund@home.se |
|
|
Länge sen tråden var aktiv, men maila gärna mig med bilderna på sån och en utförligare förklaring!!.. +++++ beggz +++++ |
|
|
Här finns några bilder. Länk __________ Mvh. Micke Länk Länk |
|
|
farligt fräckt. jävlar vad nice asso :). +++++ beggz +++++ |
|
kimozabe |
Blir nog svart sådant på min, jobbigt o sätta dit ? |
Vertical mind |
Svart galler kan va snyggt, men inte silver IMO. V8 Power |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.