|
|
|
|---|---|
| Är de vibbar av castering stagen jag känner. Vid 80 och vid låga hastighter vid inbromsningar? | |
| Förmodligen bussningarna på casterstagen som är slitna, brukar kännas extra mycket vid ca 80-90km/h. | |
|
Instämmer med Mr Bucket och jag rekommenderar dessutom nya bussningar i polyuretan i stället för orginal. Mvh Björn |
|
Ug-Lee |
Balmgren! går det att byta på en E38, eller byter man hela armen då? |
|
Se Länk Nr 5 (armen) levereras utan bussing som orginaldel, och bussingen Nr 6 säljs separat. Så de går att byta. Själv har jag låtit montera nr 1 från här: Länk och skillnaden är som natt och dag mellan nya orginal och dessa för att inte tala om slitna bussingar... Enligt Länk så är min kränghämmare 20.5 mm i diameter men den minsta polyuretan är 22.5 så det fattar jag inte riktigt. Jag skall emaila dem och fråga. Jag är klart sugen på att också byta bussnigen i främre/undre bärarm Nr 10. Mvh Björn |
|
Ug-Lee |
Tack :-) |
|
Här är ett tips på något billigare länkarmar. Ska själv byta min ÖVRE. Böt UNDRE i September. Länk Dessa fås kompletta. Mvh, Pocke |
|
|
SORRY! Trodde länken skulle ta er direkt till länkarmarna. Men ni får tydligen söka fram till chassidelar själva. Mvh, Pocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.