|
|
|
|---|---|
|
Har sån beslutsångest. Har funderat rätt så mycket på att införskaffa mig en M5:a e39 99-01 då M5 varit en drömbil sen jag var liten. Har läst trådar om reparationer, service och lite urspårade M5 vs XX trådar. Vad jag förstått så är M5:an en kanonbil och tror inte jag kommer bli besviken om jag nu införskaffar mig en fin sådan. Men sen har jag samtidigt tänk lite på att köpa ett kompressorkitt och montera på min 328. Går ju inte att jämnföra mot en M5 men det är en fråga om vad som kommer löna sig mest och vilken jag får roligast i. Sen har vi ju det där med besiktning. Inte så jättelyckat med en supercharged 328 kanske. Står i valet och kvalet och behöver bara lite hjälp om vilka fördelar respektive nackdelar det är sinsemellan. Vilket kommer jag förlora/vinna mest på? Hjälp mig att komma fram till ett beslut! Vore tacksam! | |
|
Använd sökfunktionen..finns massor att läsa om M5-e39..Det är en kanon bil..Hittar du en ärlig M5:a så kommer du att bli garanterat att bli kanon nöjd min bil: Länk |
|
|
Har som sagt läst mycket. Men frågan var vad som kan tänkas mest VÄRT att lägga pengarna på? Vilket som kan bli roligast att ha eftersom M5:an och 328:an med kompressorkit liggar hyffsat lika i pris. Så du hade valt att hitta en fin M5:a istället då. Det var det jag villa ha reda på också. Tack för svaret! |
|
| Det är ju kul med en lite udda bil som 328:an skulle vara, men den kommer för alltid att vara olaglig.... Och det kanske inte är så kul. | |
|
Precis det jag suttit och funderat på med. Det hade ju varit ganska roligt med en hyffsat udda bil iaf. Har så jäkla svårt att bestämma mig för vad jag ska göra, men det är ju ingen nackdel med att köra lagligt =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.