AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
969

relä till elbakruta

Hej! Eftersom jag har problem med min elbakruta (E36,sedan,-95) undrar jag om någon kanhjälpa mig med vilket av reläna i säkringsboxen som hör till bakrutan? För det sitter väl där? Eller finns det något annat tänkbart fel? Säkringen är ok!

Cr
1.381
Cruser
325i -92
328i-97 touring
går bakrutan på samma säkring och relä som sidorutorna bak på touring?
värmeslingorna tänker ja på nu....antar att du oxå menar de, åsalasse?
Jag antar det men jag kan inte riktigt tyda den tyska texten på säkringsboxen. Finns det någon som har koll på vilket relä som är vilket i säkringsboxen??? eller om det finns relä på något annat ställe i bilen? På min E34'a verkar det mesta sitta under baksätet.
Finns det verkligen ingen som kan hjälpa mig med vilket relå som är vilket i säkringsboxen????????? Eller var jag kan hitta en sådan förteckning?? Instruktionsboken är ju inget att hänga i granen! / Lars
Cr
1.381
Cruser
325i -92
328i-97 touring
har du kollat om schema finns på www.realoem.com? kanske finns har inte själv kollat
Cruser! Det var en trevlig sida du tipsade om men jag hittade inget elschema där. Har löst problemet, fick "känna" mig fram och det var verkligen relät som var orsaken. (det sitter längst fram tv i säkringsboxen, om elbakrutan skulle konstra nångång) / Lars
Cr
1.381
Cruser
325i -92
328i-97 touring
jaha men bra att du löste problemet iallafall
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.