|
|
|
|---|---|
|
Hejhopp! nu laddar jag inför den kalla frusna vintern då man ska åka några gånger fram och tillbaka från uppsala till Sälen. Så jag har börjat kolla på en BMW 740i som jag kan få för runt 50 tusen lappar. Men då är det så här, skärmen till navigatorn/tv.n funkar inte som den ska, den måste bytas o kostar 3000.- och termostaten måste bytas. bilen har förövrigt special utvalda säten med beige skinn klädsel, gått kring 25 tusen mil, får nya fram lyktor med. nästan helt nya friktions däck (vilket ja kommer byta till dubb=P) Såå är detta något värt att ge en halv 100 000 lapp för?? // Sigvard Jr ||Pain is temporary, Glory is for ever || | |
|
Årsmodell? Antal mil på kärran? //Magnus |
|
Paap Reeder |
... historik? ... läget med kulorna i lådan? ... serviceläge nu och framförallt tidigare? ... hur ser besiktningsprotokollen ut? ... många ombes? HC- läge? MVH /// Paap R |
|
Bilen är en 95:a Växel lådan är det inget fel på... milen är säkra gått 25,000 HC-läge? besiktning, gått igenom alla... service med nya länkarmar fram, nya skivor runt om. Utrust. Webasto bensinvärmare, dubblarutor, 6vxl manuell, PDC, ny bes, skatt i ett halvår framöver, xenon, grön met. Någon aning om vad M6 fälgarna kostar? sitter nämligen sådana på, men han vill inte sälja dom för han tror inte att han får rätt pris, kanske kan få tips på pris som dom är värda så man kan få dom också, dom sitter sjukt jäkla snyggt på den. //Jr ||Pain is temporary, Glory is for ever || |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk ///MVH Hasso Länk |
|
se, där har vi tom en länk på skönheten! (och odjuret) =D ||Pain is temporary, Glory is for ever || |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Eftersom den är manuell så är det en väldigt udda E38. Dessutom brukar en sådan oftast bli hyllvärmare hos en bilhandlare då det är begränsad med köpare som vill ha manuell 7serie. ///MVH Hasso Länk |
| Har den verkligen xenon? Ser inte ut som det på bilden iaf... | |
| Den dagen du ska sälja bilen får du mer eller mindre skänka bort den. Ytterst få som vill ha manuell 7-serie närmare 30000 mil. Notera att bilen inte har spolare för strålkastarna. Inte bra komination med skitig svensk vinter. Du behöver då stanna ofta och rengöra glasen fram. Inte heller har den xenon. | |
nybeemer |
Kolla noga med termostaten! Kan vara andra fel somär betydligt dyrare! Skulle personligen kunna betala 50`om den var riktigt fin med M6 fälgarna men jag skulle kräva av säljaren att termostaten var bytt så att det inte är något annat betydligt dyrare fel En BMW med antisladd och en med autosladd. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.