|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
jag undrar lite om det här med splitters är det snyggt eller? | |
|
Det är väl bara du som vet vad du tycker är snyggt? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Ja, inte kan någon annan säga om du tycker det är snyggt eller inte... Men jag tycker att det är snyggt! / Leon |
|
|
är det ingen som har lite bilder på bilar med sådana på och av vilken styling firma skall man köpa ifrån eller det kvittar. |
|
|
det finns på de flesta stylingsidor. Oftast kvittar det vart du köper tillbehören. Priset brukar sätta gränsen för hur god kvalitén är. |
|
|
Snyggt. Min åsikt. |
|
M3-lappen |
Länk där är en länk på min bil med splitters. jag tycker det ser bra ut iaf |
|
mycket snyggt |
|
M3-lappen |
tack. jag har även små splitters på sidan. men det skall bort till nästa sommar. det ska åkas bana nästa år. |
Lars Jakobsson |
Får väl stå ut från mängden...men tycker faktist inte det är ett dugg snyggt.. Passar inte alls in med resten.. Nöjd dig med en schysst läpp, annars blir det för mkt.. om du inte vill bli andre svensken i rymden förstås :P Dessutom men egen rymdfärja ;) |
M3-lappen |
haha. det är ju så.. smaken är som baken, salt. man kan inte tillfredställa allas önskemål. |
Lars Jakobsson |
exakt, hur skulle man kunna vara nöjd med sin egen bil om man tyckte alla andra var mkt snyggare :P |
| M3-lappen har du mer bilder på din bil?? | |
M3-lappen |
bmw_jerry. har en del.. skulle kunna skicka till dig via msn ? |
pg_ice |
splitters måste man ha :) bild: Länk |
|
mycket snyggt var har du köpt det |
|
pg_ice |
BMW org. dyra som fan dock men det var det värt :) NR 3 på bilden. ca 1100:- /st Länk |
|
Jag hade inte monterat det, men det viktigaste är att du själv trivs med bilen. ___ 750-bloggen: Länk |
|
|
Tycker att GT Splittersen är grymt snygga på E36!! Bara att köpa =) Mvh Björn |
|
|
Hej. Jag tycker det är snyggt med diskreta splitters. Bild på min bil med BMW original splitters: Länk /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
pg_ice |
1Björn: du vet ingen som har mitten skivan med fästena och sälja? annars får man väl hosta upp 6000:- till för dom :) utan skivan så ser det lite tomt ut så den måste dit. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.