|
|
|
|---|---|
|
Halloj! Nu är det så här att jag har precis bestämt mig för att köpa min andra BMW, en lite mer klassig sak nämligen en 740i. MEN! juxxset är att skärmen på navigatorn/tv:n håller på att balla ur. Nu behöver jag någon som vet vart jag kan få tag i skärmar till dem nu vill ju få tv o navigatorn o funka så man kan roa sig lite i baksätet med någon blonderad fjortis =P Och inte nog med det, termostaten till bilen verkar vara paj, för bilen kan stå i samma temperatur i flera timmar när man stängt av den.. dyrt/jobbigt att byta? Tacksam för era svar!! Jr.. ||Pain is temporary, Glory is for ever || | |
|
skäm kan du få tag i för runt 3000:- är du säker det är skärmen ditt problem jag kan hjälpa dig felsöka om du vill ring mig på 07089 56008 Noah Noah Brown |
|
|
Okej! Jag tror det var dig som personen jag möjligtvis ska köpa av som pratat med dig. bor i Småland. han sa att den funkar lite då o då och att skärpan är dålig, och ju längre man kör med den på desto dåligare blir den. ||Pain is temporary, Glory is for ever || |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.