|
|
|
|---|---|
|
Spekulerar på en fin 330 2001, bilen har "gamla" nosen. Är det några mekaniska skillander på faceliften som kom 02? Den har ju M54 motorn, & den kom väl tillsammans med övriga uppgraderingar på E46? | |
| ojmr så har 01orna lite lättare styrning än de övriga årsmodellerna | |
| Motorn på 231 hk kom 2000. Faceliften (sedan) kom dryga året senare så jag tror inte det finns någon koppling mellan dem. | |
|
Jag har hört/läst att det skulle skilja på spindelleder, före och efter samt DSC standard. Möjligen gäller de uppgraderade spindellederna bara motorsvagare varianter; de starkare hade redan de uppgraderade ...? |
|
|
DSC kom som standard -02 och kunde fås som tillbehör 2001. Spindellederna tror jag dom uppdaterade i och med MJ01. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
får jag låna tråden lite? har jag bättre spindelleder på min 330ciM -02?? på min förra e46 var dessa nämligen bytta på garantin, med den nya vet jag inte... Någon som vet?? mvh |
|
| Det var väl först 02:an som fick den "nya" styrningen som först enbart fanns på E46 Compact från årsmodell 01. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.