|
|
|
|---|---|
|
Tjena! har blivit lite intresserad av denna bil Länk någon som har kolla på den? lite synpunkter tack! //poppe | |
|
Den ser fin ut. Rätt färg och utrustning i min smak. Priset känns ganska bra det med, kanske går att göra någon krona på den? Mvh Henrik |
|
|
Den verkar riktigt fin i skicket och det hävdar oxå säljaren. Den har oxå diskuterats i denna tråden... Länk . Mvh Jimmy |
|
Gemini__ |
Inte för att du frågar efter andra objekt, men kan ju vara skoj att kika runt lite kanske. Denna verkar rätt intressant: Länk Ett år nyare samt färre mil. Går säkert att pruta en del. Lycka till! Mvh. Thomas |
|
Den diskuteras ju villt här inne, ska tydligen vara i toppskick, aldrig maskintvättad Finns även här på autopower hn vill ha det priset han ställt ut. Länk |
|
| oj nåon hade redan tattup det :P | |
|
Mixim: Haha där låg du efter med hela 79 minuter, hehe. 1-0 till mig ;) |
|
| Jag kan intyga från en rätt säker källa att det priset är väldigt slutdiskuterat... | |
|
Den bil som blir mer värd ju längre annonsen ligger ute skulle jag vilja se. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| Är du tappad bakom en vagn? priset är sänkt succesivt från 163.000 till 137.500....hur blir den då värd mer menar du? | |
|
Jag menar att du påstår att priset nu är slutdiskuterat. Trevlig ton förresten. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Det är min gamla bil //Stefan |
|
|
Det pris som nu gäller måste väl ändå anses konkurrenskraftigt. Varför måste förresten ett utgångspris vara prutbart. Prutningen är väl inget självändamål utan är det rätt pris från början så är det bara att slå till. Mvh Johan |
|
|
Kanske ska köpa denna då.... JJ |
|
|
Stefan L Trevligt att se en tidigare ägare här!, förstod att du var en riktig pedant med bilen, det märks! :-) |
|
|
Tack mosse. När min handlare fick in bilen hade han inte sett en mer välvårdad bil. Själv fick jag fick stå ut med många gliringar från mina grannar -är han ute och tvättar bilen igen, det var ju bara ett par timmar sen sist. Det är alltid lönt att ta hand om det man slitit för att få råd att köpa, sen är det kul att sälja en fin bil, förhoppningsvis blir nästa ägare nöjd och tar hand och vårdar bilen. PS: den var snyggas med Breyton 19". //Stefan |
|
|
Aj fan, har den haft Breyton 19" ! kan tänka mig att det var riktigt läckert... Vill gärna behålla, men suget efter en 330 är stort just nu... |
|
|
Som min fråga löd är där någon som har kollat på bilen irl? verkar lite konstigt att den inte blir såld om den nu ska vara så fin några fel på den ägaren? mvh poppe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.