|
|
|
|---|---|
kamelkungen |
Tjenare Här är annonsen: Länk Någon som varit och tittat på den ? Den är risig & snikutrustad. Skall besiktas i slutet av den här månaden. Jag var där igår och provstartade maskinen. Med lite starthjälp så gick den igång iaf. Tyckte den lät så jäkla grymt då jag är van att åka runt med 4 cylindrar. Hur många av er skulle våga köpa den bilen...hehe ? |
|
Den blev aldrig såld: Länk Mats BMW CS #5847 |
|
kamelkungen |
Hej Det är därför den är till salu igen.. Den ropas ut idag. |
| Svårt de där... man verkar ju kunna få en halvdålig men rullande 750 för omkring tio lakan, vad är då den där värd? Visst startade den men den var ju bra risig, bucklor på framskärm, bakdörr. Andra bakdörren väldigt rostig. Dåligt lackbättrad lite varstans, sliten tyginredningen. Allmänt slut... vagnen torde ju i princip vara värdelös. Vad skulle en sådan kärra gå för på blocket, där man ju får porvköra och klämma ordentligt? tio? | |
kamelkungen |
Jag kan berätta att den gick för 8000kr... Tror inte den är värd mer. Många HK för pengarna. |
|
Har du någon aning om vad den risiga Jaggan gick för? Vad gick E39:orna för? |
|
kamelkungen |
jaggan typ 30', en 520 -99 för 65'...dyrt |
Paap Reeder |
... den som köpte den för 8000:- får lägga till en nolla till innan den är i "värdigt skick". Han kanske dyker upp här? MVH /// Paap R |
| Eller så gasar han till det rasar, säkert kul det också. En sådan där bil kan man ju dock i princip inte ge tillräckligt lite för, tyvärr... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.