|
|
|
|---|---|
|
Någon som har en bild på en färddator som har text på engelska (om det finns)? Jag blir nämligen inte klok på mina tyska knappar... Man är som man är när man inte blev som man skulle.. | |
Paap Reeder |
... visst är det litet irriterande att själva knapparna inte är "upplysta" på färddatorn. MVH /// Paap R |
|
Finns med engelsk text att köpa på BMW. Ca 80-100 spänn har jag för mig... Om du nu menar texten ovanför själva knapparna. |
|
| Är det ett klistermärke eller en helt ny front man köper på BMW? | |
|
Mr.Bucket: Helt ny sarg. Dvs helt ny front med engelsk text. Använd din gamla knappsats. Paap: Vad menar du? Att texten skulle vara belyst eller? För knapparna är ju belysta... |
|
|
Knapparna är belysta, men ungefär alla E32'or jag har suttit i har haft kassa glödlampor till just det.(min har det också) Jättesimpelt att byta, och kostar inte många slantarna på BMW. |
|
Paap Reeder |
... då blir det research imorgon. Är det nån glödlampa bara så står ni högst på min beundrarlista ett bra tag framöver. MVH /// Paap R |
|
Länk Lite motivation, precis tagen! ;) Mvh Christian |
|
|
Kolla här, där står det ju tillochmed hur man gör ;) Länk |
|
Paap Reeder |
Kan bara säga: "Helt otroligt jävla helbra"! Tack pågar! Bilens värde steg rätt upp - till typ max! Samtidigt måste man ju skämmas litet över att man inte med sina två hjärnceller kunde räknat ut att inte fanken sätter dom nere i Munchen in en "kölsvart" display på ett fordon i 691 000:- kronors klassen. Nåväl ... nu är allt frid och fröjd. Har kört svart med den sedan -02 när jag köpte den. MVH /// Paap R |
|
Haha, visst är det kul när man får reda på såna saker ;). Mvh Christian |
|
|
Kan tipsa om att det mittersta vredet mellan de två mittre främre luftutblåsen ochså är belyst , de E32 som har trasiga lampor i OBC brukar ochså ha trasig lampa i vredet. Bara skruva bort det övre gallret och flippa ut gallren sen byta lampan. Här varde ljus. |
|
Paap Reeder |
... tack avdragare! Skall kolla även det imorgon. MVH /// Paap R |
Paap Reeder |
Helt grejt Avdragare! Var tvungen att sticka ut och byta lampan. Klart som korvspad! Bilen är nu på en klart osäljbar prisnivå. MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.