|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
kilroy |
Länk Här är en tråd som handlar om försäkringar... Mvh kilroy "Med ett hyfsat järnrör kan man slå världen med häpnad" |
|
bor fortfarande hemma,tänker inte flytta förens jag har råd att bo i hus :) Men då kommer väll nån smarting på att jag är för ung för att bo i hus o är så oerfaren att det är stor risk att något går snett vid ev matlagning,ex eldsvåda. Eller att jag orsakar en stor vattenskada när jag ska tvätta händerna så jag får betala en väldigt hög premie tills dess att jag blir äldre o vet hur man tvättar händerna o lagar mat.... BAAAA! |
|
|
jag har alltid haft mina bilar skrivna på mamma och pappa och jag har haft inbrott kvaddat några gånger och så. men det har aldrig varit nå problem med försäkringsbolagen. men helt klart att dom kommer bli stenhård på det snart.. inge snack om det men då har jag hummit fylla 25. hellre GasHäng än RattGlapp. |
|
| såhär gör inga erfarna förare eller? Länk | |
|
Robert Lundberg, visst försäkringskostnad är ontopic. Offtopic är att utveckla det till 3 sidors tjafs om huruvida det är lämpligt att skenförsäkra eller ej.... Som sagt, vad kostar det att äga en 540 är topic. |
|
|
Varför inte kolla vad försäkringen kostar innan man köper en bil? Jag har bara köpt bilar som jag har råd att betala. Det här liknar tjafset på sporthojssidan där 20-åringar inte begriper varför dom inte har råd med en ny R1a för dom kör så jättebra. |
|
|
Ja, det är mycket lätt att stirra sig blind på en enskild post (oftast inköpspris/försäkring/bränsleförbrukning) men det är ju helheten som räknas (se på t ex bilkalkyl.be Länk ). ... fast å andra sidan kör jag ju inte BMW bil & MC för att spara € utan för andra värden... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.