|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om man kan få nya cylindrar till båda dörrarna, så att det blir samma nyckel som nu? Förarsidans cyl har lagt av helt o hållet för ett år sen, och nu börjar p-sidan att tjorva. Undra vad det kostar att köpa 2 och byta, förutsatt att det nu går o köpa /Stefan F | |
Paap Reeder |
... hm ser i min lista att jag sitter på en 51 21 8 135 960 Repsatas låscylinder med nyckelryttare för valfri kod. E34/36. Jag har skrivit ca pris 100:- i kanten. Nu var det nog minst dryga året sedan jag senast "höll den i handen" och måste ånyo undersöka i s f. Mejla mig privat om intresse finns så får jag böka fram den. MVH /// Paap R - Bromma / Stkholm |
| Ca 250 för förardörr och 275 för passagerardörr kostar repsatserna. | |
|
okidoki inte så farligt alltså, trodde tusingarna skulle segla iväg. kanske lika att ringa englunds i luleå dår /Stefan F |
|
|
tack för hjälpen btw /Stefan F |
|
|
Hej! Köpe den sattsen för ett par månader sedan, hade inbrottsförsök så låscylindern var paj! Det är välldigt pillit att sätta i låsryttarna i cylindern. Kolla på den gamla cylindern hur ryttarna sitter (ryttarna är nummermärkta) mvh BLJ |
|
| okidoki får vara skärpt när man ska pilla med det. | |
| det var ju det lättaste att få in alla brickor o fjädrar i låset, det jobbigaste var att få lös hels låshistorien från bilen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.