|
|
|
|---|---|
Thommy |
... på min -96:a E34. Eller snarare tre korta pip. Vad betyder det?? Har aldrig hört det förut. Har ju ingen instr.bok. |
|
Är inte det hel timmes signalen...... |
|
|
...kanske kan vara utetempgivaren...min piper tre gånger när det är 3 grader kallt...eller kallare Frasse |
|
|
Min utetempgivare plingar bara en gång....gjorde det i min gammla e36:a oxå. |
|
|
Hur slår man av den sk heltimmes funktionen? Verkar vara på i brorsans 730d -01. //Roffa |
|
|
På min E34a finns en knapp, märkt: Memo, som slår av/på heltimmespåminnelsen. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
Thommy |
När tempen sjunker till +3* hörs ett plong. Men detta ljudet är tre korta pip. |
|
vet inte hur de är på e34 an men på min e39a är 3 pip heltimme o när tempen stiger under 4 grader tror jag de är så piper den en ggn. heltimme går att ta bort på min ivarejfall. |
|
|
Bobba: Hur gör du i din för att välja bort heltimmes plingandet? //Roffa |
|
|
finns en knapp på färddatorn som det står s/r på eller nå sånt. ställ datorn i klockläge och tryck en gång på s/r. se till att ljudvågssymbolen försvinner, så skall det sluta plinga. /Stefan F |
|
Thommy |
Memo knappen var intryckt. Har väl kommit åt den på min långresa Östersund-Göteborg när man växlar mellan temp och klockan. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.