|
|
|
|---|---|
Decibel |
Gnäll eller inte, 27;e augusti flyttades en hel bunt tusenlappar från mig till ECP (ecp.nu) för lite delar. När väl paketet kom 18;e oktober saknades hälften, plus att de prylar som anlände inte riktigt var användbara. Köpte två kammar till 750;in i "bra skick" då jag ville vara säker att jag hade spelrum och kunde klanta mig. Kammarna kom och såg fina ut, dom levererades med avbrutna adapterplattor och runddragna bultar. Yeeha So far, so good tänkte jag, nog kan jag svälja det och fixa till det själv. Problemet uppstår nu istället med att jag inte får tag i ECP för att få de andra prylar jag betalat för, personligen struntar jag fullständigt i pengarna som flög iväg, ECP har mycket bra prylar och jag vill såklart få tag i dom för att få prylarna jag betalat för. Denna tråd är således inte i syfte att missakta ECP överhuvudtaget utan se om nån annan har några tips eller nyligen haft kontakt med dom så man vet om dom finns kvar överhuvudtaget?! Mail har jag inte fått svar på sedan slutet av oktober och telefon får man inget svar på om man inte skyddar numret... |
|
Jag pratade med honom förra veckan om ditt och datt. Han svarade som vanligt med en gång. Brukar alltid åka dit för att handla men det är kanske inte alla som kan. Har handlat diverse saker av honom under flera år aldrig varit några problem. |
|
|
Var där i måndags kväll, då fanns han kvar och svarade på telefon. Tittade på en 535 motor för en kompis räkning. Att han inte svarar i telefon om du inte ringer från dolt nummer låter inte positivt.. M V H Johan |
|
Decibel |
Har jagat sedan jag skrev första inlägget, noll respons varken via tlfn eller mail. |
|
Jag ringde och frågade på en motor förra veckan, han svarade på första samtalet. BMW CS #5206 |
|
Decibel |
Konstigt att man skiljer på kund och kund, fått en hel hög med PM om andra som också känt sig lurade. Jag orkar inte dilla längre, har köpt prylar på annat håll och farbror blå får ytterligare en anmälan att lägga ner. (vilket dom vanligen gör med bedrägerianmälningar nuförtiden.) |
Paap Reeder |
... har slarvat bort mejl och tfnnr. Hade han inte tidigare en annonslänk här ngnstans? MVH /// Paap R |
Decibel |
kika på www.ecp.nu --- Bilstereogalningen NO:1 |
|
Verkar relativt innehållslös...... Freude am fahren |
|
Paap Reeder |
... tackar. (Ibland står C:// ... alldeles stilla... ) MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.