|
|
|
|---|---|
|
Hejsan jag har läst här på forumet att det inte passar med en M3 e46 huv på en e46 coupe. Men så har jag hört ifrån annat håll att det ska funka. Vad stämmer? Tack på Förhand // Oscar BMW - När du Älskar att Gasa | |
|
Det funkar inte bolt on men går säkert att fixa på något sätt. off topic: Aldrig att en 323 e46 går lika hårt som en 325 e36 har kört båda och på pappret ska dom vara likvärdiga men i verkligheten är skillnaden enorm! |
|
|
andersjobb! Jag har båda modellerna du talar om, och jag kan hålla med om att 325:an känns starkare, men dom gånger vi kört mot varandra, har det blivit precis lika. BMW CS #5206 |
|
| va..!!?? hur kom ni in på den här tävlingen mellan 323 och 325..har jag missat en del av inlägget eller? :) | |
|
Jag undrade detsamma, funderade på om det var hans signatur eller vad.. Mvh Johan |
|
|
Jag hängde bara på andersjobb! BMW CS #5206 |
|
|
Hade en 325 -92 i somras och såg att ozzion hade exakt en sån bil ja provkörde samma dag som inlägget skrevs dvs en 323a. Anledningen var helt enkelt att jag hade högre förväntingar på 323an än vad den infriade. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.