AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
775

vita blinkers bak m5 touring nån som vet.

Visa användare
236
m5 micke
m5 -93
320 touring-89
tja jag undrar om nån vet var man kan få tag på vita blinkers bak till en m5 touring??? tacksam för alla svar.
mvh micke

M5 THE REAL POWER
Finns inte att köpa. Var lite originell och kör orange runt om istället, vetja :)

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Länk

///Micke
Min cabrio Länk
Jag hade bestämt fått för mig att F.d. Reproglas hade lagt ned tillverkningen av de bitarna, men det var uppenbarligen fel.

Baklagar.

Mvh,
Kalle
___
Visa användare
236
m5 micke
m5 -93
320 touring-89
har nu beställt glas till bilen på fd reproglas
va skönt o slippa de gula fula blinkersana bak

M5 THE REAL POWER
gult är fult
Ja gula blinkers vore inte speciellt snyggt, men jag har å andra sidan aldrig sett någon BMW som har gula blinkers. Alla mina har varit orange.

Mvh,
Kalle
___
Visa användare
236
m5 micke
m5 -93
320 touring-89
kalle hansen va inte en viktig petter o anmärk på en sån simpel sak
löjligt..
orangea blinkers e fult

M5 THE REAL POWER
Visa användare
193
m5_olli
M5 3,6 Macaoblau-92.

325D 2009
ja orange e lite B hehe
Vo
349
VonRon
528i Touring -99
530i Touring -01
Viktigpetter? Lite skämt och humor kan väl inte vara skadligt. Gula, orange, vita, svarta blinkers är en fråga om mode och inte vad som är snyggast. Visserligen tycker väl många just nu att det ska vara vitt eftersom det oftast är så på nya bilar och man omedvetet asocierar vita blinker till något nytt och fräscht. Jag kan garantera att när biltillverkarna kommer på någon ny trend, färg eller utseende på blinkers kommer vi alla tycka att den nya looken är så tjusig efter ett tag, så vi alla vill byta ut våra gamla fula vita blinkers.

Var snälla och tänk efter lite så kommer ni nog inse ni med att det handlar inte om fult eller snyggt, det handlar helt enkelt om vad som ligger rätt i tiden.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.