|
|
|
|---|---|
| Undrar om det finns någon här som vet om det är samma styrväxel på ix och "vanlig" bakhjulsdriven 325:a. | |
|
Tjena. Det är olika styrväxlar. Behöver du en till en ix? Jag har en liggandes. Mvh Danne. |
|
|
Ok, då vet jag det.. Kanske behöver en ny.. Glappar i styrningen nånstans, men hittar inget i lederna så misstänker styrväxeln.. Ska kika lite mer på det imorn.. Handlar det om för pengar? |
|
|
Har du även kollat de inre? Inte ovanligt att de glöms bort pga att de inte syns. Bara ett tips ifall du missat det. Pris har jag ingen aning om, får återkomma om det. Mvh Danne. |
|
| Jag trodde länge att styrväxeln var slut på min 525. När jag av en händelse kollande ett annat problem så passade jag på att lysa lite med ficklampan lite runt styrväxel och hittade felet. Det var styrarmen somm sluter runt axeln i styrväxeln som inte var ordentligt åtskruvad så den glappade. Slängde på en 17 hylsa och drog åt för kung och forterland... Vips så var glappet i ratten borta till 100% :) | |
| Har kollat alla leder.. Både styrstag å länkarmar.. Ska dra lite i alla bultar jag kommer åt, å se vad som händer... Problemet kom efter en lätt avåkning.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.