|
|
|
|---|---|
|
Hallå Är intresserad utav en 528i 97:a med komfortskinn och i princip all el du kan få. Har dock lagt märke till en lite förhårdnad på skinnet på vänstra sidostödet för ryggen. Är det så att det kan vara stolsvärmen som "brännt" och gjort detta eller där kanske inte går slingor där överhuvudtaget? Mvh Martin | |
| Vad jag har märkt blir det inte varmt i sidostöden, men jag är absolut inte säker på att det inte är värme där. Vore dock konstigt om det blir såpass varmt att det skulle bränna sönder skinnet tycker jag. | |
|
Det jag menade var om där kasnke uppstått nån kortslutning eller dylikt så att det blir riktigt varmt då jag har en polares syrra där hennes stolsvärme i hennes 740ia brände igenom skinnet. Men i detta fallet är det nog bara en förslitning. Mvh Martin |
|
|
Hmmm... jag har suttit och funderat på det där med värmeslingan i stolarna. I min 528i -98 är jag rätt säker på att jag inte hade ngn värme i sidostödet. Men i 540'n så upptäckte jag för en vecka sedan att just sidostödet var riktigt varmt. Det var under en långkörning så jag hade tagit av mig jackan. Blev först bara förvånad över att det var så jädrans varmt om armen och sedan fundersam över om det var värme även där. I går fick jag samma känsla igen så jag tror faktiskt att det är värme i sidostödet (i alla fall hos mig), nice! /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.