|
|
|
|---|---|
|
Det har blivit dags för årsmöte i Sydsektionen av BMW Club Schweden. Stadgeenligt så hålls mötet den första torsdagen i december, vilket i år blir den 7:e. Tidpunkten är satt till 19:00, och mötet kommer att äga rum hos Johan Sjöström i Torup, se länken för karta: Länk Som många av er säkert noterat så har aktivitetsnivån i sydsektionen varit under all kritik under dn gågna säsongen. Detta och mycket mer kommer att diskuteras/avhandlas. Jag vill ta tillfället i akt att uppmana SAMTLIGA medlemmar av BMWCS, bosatta i södra delarna av landet, att besöka årsmötet. Detta är ER möjlighet att komma med synpunkter och framförallt att PÅVERKA klubbens inriktning. Vi har en akut brist på eldsjälar som vill engagera sig i klubben och dess aktiviteter - så kom och visa ert intresse/stöd/missnöje - eller bara för att snacka skit. Ju fler desto bättre! Vi bjuder på lättare förtäring. Tveka inte att höra av er om Ni har några frågor! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk | |
|
Trevligt! Jag kan tyvärr inte komma själv då jag nu och då är långt från Malmö. Men jag hoppas på god uppslutning och att lite nytt blod smyger sig in! Om ingen annan aspirerar på posten som vice ordförande så sitter jag gärna kvar. Vi får väl styra upp nåt så fort...... den kommande snön har försvunnit. / John Kjellsson |
|
|
Hej John! Är du ute och reser igen? Noterar ditt intresse för posten som vice ordförande! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.