|
|
|
|---|---|
-:BeeMWe:- |
19000 mil AC f-data sportskinn farthållare elhissar 17" sommar 15" vinter plåt ögonlock sänkt kn filter sportsystem(ej kat) vita blinkers m-värmare ingen rost, nylackad, jävligt fin |
import |
| 32000kr rimlig gissning. | |
Ska föreslå det till ägaren och hänvisa till dig då. |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det finns 40st 535 90-92 på börsen många har funnits länge köparens marknad eller för höga priser??? Börsens priser genererar att vara högre än inom den privata lokala marknaden.Det flesta har gått många mil och det bästa har redan sugits ur.E34 är en gammal bil numera även om det är en mycket fin bil.Så suget minskar vilket sätter priset.Pruta rejält med ett bud som är betydligt lägre än vad prisnivån på börsen anger, de är du som bestämmer vad du vill betala inte säljaren om han verkligen vill bli av med bilen. MVH Hasso |
|
Föreslå detta till ägaren. Om jag var i en sån sits att jag skulle köpa en sådan bil är det vad jag skulle vara villig att betala. Har du något eget bud som är lagt på bilen? Som hasso säger, begärt pris är en och ett verklighetsanpassat marknadsvärde kan ofta vara ett annat. Mvh Asken |
|
|
Känns som den är värd 50.000.- Mr C |
|
Har lagt ett bud på 50 000 också. Utgångpris var 60 000. Lite underlig kille, vägrar bes den innan försäljning... Tänker inte köpa den obes iaf... |
|
För de pengarna som det nu diskuteras känns det smartare att köpa 530 v8 istället, modernare, snabbare och snålare! Har min riktig tur kanske man kan komma över en fin 540 e34 för 60' tom. Lycka till BeeMWe! /Simon |
|
Hm vet inte om jag har råd att laga en 540 om den går sönder... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.