AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.690

Lämpligt utgångspris sv-såld Imola röd E39 525iM sedan?

Sida 2 av 2
Ja
129
Jackinthebox
328iAT Sportline -13 (F31)
Safirsvart Metallic,
18" 397
Hasso: Tackar för utlåtandet, M-pkt E39 är grymt snygg o särskilt i Imola-röd.

Hahaha, har tänkt i samma banor kring navi, även om jag själv bor i 08-land...;-)

Lol.. Var uppe i "08-landet" i helgen och insåg att en navi ska införskaffas:)
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Navi är utmärkt att ha oavsett om man snurrar i 08:a eller på landet i Skåne för att inte snacka om när man beger sig över sundet till Köpenhamn. Efter 4 år med navi är det något man lärt sig uppskatta...

___
//Ulf
Ja
129
Jackinthebox
Safirsvart Metallic,
18" 397
Programmer: jag e helt övertygad om att jag kommer att hålla med dig den dagen jag har kört vilse på okänd ort, och då svär jag garanterat över avsaknaden av navi. E sugen på 16:9, har bara en känsla att den, åtminstone i mitt fall, skulle bli mer en leksak som jag skulle tröttna på efter ett tag, men klart nödvändig just i specialfall.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Visst är det inte daglig användning av den men i mitt fall så är jag ute hos kunder ett någon gång i veckan och när man ska hitta till någon för första gången så hjälper det. Använder den också även om jag hittar eftersom den anger beräknad ankomsttid och då vet man om det är läge att öka farten.

Vi letade hus under ett halvårs tid vilket innebar åtskilliga visningar på helgerna och då var det bara att mata in adresserna så slapp man printa ut massa lösa kartor.

Sen är det självklart guld värt på bilsemesterar...

Så sammanfattningsvis kan man väl säga att det är en nyttig leksak...;)

___
//Ulf
Ja
129
Jackinthebox
Safirsvart Metallic,
18" 397
Japp, håller faktiskt med :-) Står högt upp på kravlistan till bilen jag byter till, tillsammans med M-sportpkt o sportstolar! Har du dvd- eller cd-läsare? Ska finnas ganska schyssta uppdaterade modifierade DVD-skivor med 3d-mode till 16:9.
Jack: Varför ska du sälja den du vet väl att du inte kan få tag på nåt bättre!
Ja
129
Jackinthebox
Safirsvart Metallic,
18" 397
mattias h: Jag gillar verkligen E39 M men jag är sugen på att testa något annat och mindre, och har vissa behov av touring också. Gillar E46 m-pkt så det är ett bra alternativ. Kanske återvänder till E39 M i framtiden, vem vet vad man hittar då ;-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.